تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

معاون جدید سازمان جهاد کشاورزی ابقا می شود/ دو معاون وزارت جهاد کشاورزی در تماس تلفنی با بنده تقاضای پذیرش عذرخواهی «بازدار» را داشتند

  • کد خبر : 90485
  • 12 آبان 1395 - 14:43

به گزارش میرملاس اواخر هفته گذشته برخی اتفاقات در سازمان جهاد کشاورزی لرستان رخ داد که تا حدودی فضای مدیریتی استان را تحت تاثیر قرار داد تا جایی که ممنوع الورود شدن رئیس این سازمان به استانداری در رسانه های مختلف منتشر شد. استاندار لرستان روز سه شنبه در این خصوص در گفت و گویی […]

photo_2016-11-02_17-29-58

به گزارش میرملاس اواخر هفته گذشته برخی اتفاقات در سازمان جهاد کشاورزی لرستان رخ داد که تا حدودی فضای مدیریتی استان را تحت تاثیر قرار داد تا جایی که ممنوع الورود شدن رئیس این سازمان به استانداری در رسانه های مختلف منتشر شد. استاندار لرستان روز سه شنبه در این خصوص در گفت و گویی بیان کرد: عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی روز دوشنبه هفته گذشته قصد جابجایی یکی از معاونان خود را داشت که از وی خواسته شد با تدبیر و درایت چند روز صبر کند.

هوشنگ بازوند با بیان این که مدیریت ارشد استان با این جابجایی مخالف نبوده، گفت: مدیرکل حوزه استانداری از طرف من به رئیس جهاد کشاورزی اعلام کرده بود این نیرو جابجا نشود اما رئیس سازمان با تمرد از این مهم، نسبت به تعویض معاون خود اقدام کرد.
وی تصریح کرد: در این راستا دستور ممنوع الورود شدن رئیس این سازمان به استانداری نه به دلیل جابجایی نیرو بلکه به علت تمرد وی از مدیریت ارشد استان صادر شد.
استاندار لرستان ادامه داد: پس از این دستور، دو معاون وزارت جهاد کشاورزی در تماس تلفنی با بنده تقاضای پذیرش عذرخواهی بازدار را داشتند.
بازوند اضافه کرد: مواد پیش آمده در این باره غیرمنتظره نیست چرا که حق طبیعی استانداران است که به عنوان نماینده دولت چنانچه با موضوعی مخالفت داشته باشند هیچ مدیری نمی تواند خلاف این مساله را انجام دهد.
وی خواسته اصلی استانداری از مدیران را انجام مطلوب کارهای اجرایی عنوان کرد و گفت: شاخص ها باید پاسخگوی کار ما باشد.
استاندار لرستان همچنین با دعوت از تمامی اقشار مختلف استان به وحدت و همدلی تاکید کرد: همه باید برای پیشبرد اهداف استان در راستای اجرای برنامه های دولت و اقتصاد مقاومتی در یک جهت تلاش کنند.
بازوند همچنین در خصوص معاون جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: وی در سمت خود ابقا شده و کار خود را ادامه خواهد داد و معاون قبلی در قسمت دیگری مشغول بکار می شود.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. اقای بازوند مدیرکل اصولگرا تعاون کار.درحال تغییرمعاون اصلاح طلب ودارای مدرک دکترا می باشد.

  2. آقای بازوند عزیز شما نماینده کدام دولت نبودید ؟؟

  3. به به چقد خدمت به مردم.
    واقعا همگی خسته نباشید.
    مردیم ازخوشی وپرکاری ورفاه وآسایش!!!!!!

  4. در پاسخ آقای احمد :
    کدام معاون اصلاح طلب؟!! چه راحت و بی هزینه کسانی خودشان را به اصلاحات وصل میکنند بگویید ایشان برای پیشبرد اصلاحات چکار کرده اند زمانیکه اصلاحات و اصلاح طلبی در این مملکت جرم بود ایشان کجا بودند در ضمن به فرض محال این آقا اصلاح طلب باشند مگر صرف اصلاح طلبی برای پیشبرد امور مردم کافیست باید لیاقت و شایستگی داشت درپایان بعرض مبارک برسانم که ایشان هنوز دارای مدک دکترا نمیباشند و خواهشی دیگر از مدیران سایت خبری میرملاس که از صحت و سقم مطالب ارسالی توسط اشخاص اطمینان حاصل گردد و سپس اجازه درج مطلب داده شود.
    متشکرم.

  5. جناب بازوند عزیز
    آیا انتظار دارید اگر یک زمانی مجدد اصولگرایان حاکم شدند از نیروهای اصلاح طلبی مثل …. که ۱۶ سال معاونت …………..حتی در اوج قدرت اصولگرایان قبضه کرده بودید مجدد در مناصب دولتی ….استفاده کنند…
    حالا چه شده برای مدیران کلی که انتخاب معاونت ها از اختیارات آنهاست تا وزارت پیگیری میکنید…
    آیا به این امر اذعان دارید ، معاون هر رییس سازمان و مدیر کل یعنی( مدیر مجدد خود را به شخصه انتخاب میکند)و معاون را منتصب میکند…

  6. جناب آقای احمد
    یکی از معاونهای مورد نظر شما تودیع شد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.