تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حکم «ایوب کوشکی» برای بخشداری مرکزی کوهدشت تایید شد/ مخالفت ها راه به جای نبرد

  • کد خبر : 92151
  • 17 آذر 1395 - 15:49

با پیشنهاد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و طی حکمی از طرف مهندس بازوند استاندار لرستان «ایوب کوشکی» به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت منصوب شد. مراسم معارفه وی عصر امروز پنج شنبه با حضور خانم پرویزپور مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در سالن جلسات فرمانداری کوهدشت برگزار شد. به گزارش میرملاس کوشکی از […]

img_20161208_165602

با پیشنهاد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و طی حکمی از طرف مهندس بازوند استاندار لرستان «ایوب کوشکی» به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت منصوب شد. مراسم معارفه وی عصر امروز پنج شنبه با حضور خانم پرویزپور مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در سالن جلسات فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

به گزارش میرملاس کوشکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ در شهرستان کوهدشت بوده است. قبل از کوشکی، حجت اله رویین تن بخشدار مرکزی کوهدشت بوده است که به دلیل اتمام ماموریت به محل خدمتش در شهرداری کوهدشت بازگشته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 50در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۰
  1. درود بر اصلاح طلبان راستین
    تبریک به ایوب کوشکی عزیز جوان پر انرژی و فعال
    توصیه می کنم نماینده محترم الهیار ملکشاهی با مدیریت ارشد استان همراه باشد و توانش را برای سد معشوره بگذارد.

  2. درود بر اصلاح طلبان طرهان بزرگ و تبریک به ایوب کوشکی و محمد ازادبخت و سردار اصلاحات فرج الله مومنی

  3. جناب کوشکی عزیز این مسئولیت را به شما تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی توفیق دارم.
    انشاءالله که با تدبیر استاندار محترم بقایای کسانی که انتخابات کوهدشت را برگزار کردند (معاون فرماندار کوهدشت، بخشدار طرهان و کوهنانی) جهت بازگرداندن اعتماد مردم و شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ جای خود را به نیروهای سالم و انقلابی بدهند.

  4. تبریک میگم به استاندار بالاخره کم کم داره حق را به حقدار میدهد هرچند دیر ولی بازهم بسیار خوشحال شدیم وباز هم هرچند حق آقای کوشکی خیلی بیشتر ازاینها بود وبه آقای ایوب کوشکی عزیز تبریک میگم ایشان فردی ولایی وباشخصیتی میباشد

  5. برادر کوشکی تبریک عرض میکنم امیدوارم موفق باشید.

  6. درود بسیار به آقا ایوب .مرد مورد احترام
    امید است در پناه ایزد منان پایدار و موفق باشی

  7. تبریک به الهیار ملکشاهی که اجازه ندادن ………….. در چنین پست حساسی قرار گیرد

  8. سلام بر کونانی مومنی اسفندیاری درود بر ازادبخت

  9. از حسن انتخاب و اعتماداستاندار پرتلاش لرستان در انتصاب برادر ایوب کوشکی که از چهره های خوش نام اصلاح طلب هستند به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت تشکر می کنیم و به برادر کوشکی این مسئولیت خطیر را تبریک عرض می نماییم

  10. با سلام
    خدمت دوست خوش فکر و اصلاحتی راستین، عرض تبریک و تهنیت می نمایم. امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و دولت کریمه تدبیر و امید موفق و موید باشید.

  11. حکم که اجرا نشد تاببینیم چی بشود

  12. با چه سابقه مدیریتی …..

  13. تبریک و مبارکباد خدمت برادر و دوست عزیز آقای کوشکی

  14. مبارک است انشالله. بیش از هر کسی محق بود.

  15. درود خدا بر جوان پاک و همشهری شایسته مان جناب آقای کوشکی و تشکر از حسن نظر استاندار ساعی که امید میرود با استفاده از پتانسیل و انرژی جوانان شایسته ای همچون ایشان سکان توسعه کوهدشت به سمت اینده ای درخشان پیش برود .

  16. جناب آقای کوشکی
    خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان بخشدار مرکزی کوهدشت تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

  17. لا زمه موفقیت وپیشرفت دولت در گرو وحمایت وانتصاب حامیان دولت است که نمود وتابلو آن اعضای ستاد های انتخاباتی سابق دکتر روحانی می باشد نه انتصاب جبهه پایداری وحامیان پر و پا قرص احمدی نژاد که متاسفانه طی ماهای خیر در دستور صفی خانی سازمان صنعت ،معدن بوده است جا دارد از این گونه انتصابات که الگو برای دیگر انتصابت می باشد بهره گرفت وبه جد به جناب استاندار محترم دست مریزاد گفت وانتصاب بخشداررا تبریک می گوییم.

  18. قرار بود !!!!!! یکی بود یکی نبود …..

  19. درود بر ایوب کوشکی تنها حامی مردم در کوهدشت

  20. با سلام ، لطفاً از سوابق اجرایی این بزرگوار هم بنویسید ، صرف رییس ستاد بودن چه خدمتی می تواند به این شهرستان بخصوص بخش نیازمند همه نوع کمک و زیر ساخت مرکزی بنماید .هر چند این پیام را مثل بقیه پیامها درج نمی نمایید . با تشکر

  21. جرا جرات نداری کامنت های ما رو تایید کنی

  22. سابقه مدیریت فدای سرت ایشان شغل دولتی ندارن …

    • مگر در اول انقلاب مسئولین نظام شغل دولتی داشتند که اتفاقا منشا خدمات فراوان و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند . به نظرم لازمه که برای امورات نظام کادرسازی شایسته صورت گیرد و در این راستا محدود شدن به مستخدمین دولتی باعث محرومیت از تمام منابع انسانی میشود . ایشان لیاقت خدمت گذاری به نظام اسلامی را دارد .

    • این هم برگ زرین! دیگری از تدابیر دولت تدبیر و امید!

  23. انشاالله با بهره گیری از داشته های خود از جمله تعهد و ولایت مداری و نیروی جوانی و دلسوزی و خواستن کوهدشتی متحول و . . . در امورات مربوطه موفق باشید که انشاالله شروعی باشد برای حرکت همه متصدیان به سوی ساختن کوهدشتی آباد و پویا .

  24. انشاالله با بهره گیری از داشته های خود از جمله تعهد و ولایت مداری و نیروی جوانی و دلسوزی و خواستن کوهدشتی متحول و . . . در امورات مربوطه موفق باشید که انشاالله شروعی باشد برای حرکت همه متصدیان به سوی ساختن کوهدشتی آباد و پویا .

  25. برادرایوب کوشکی انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت را تبریک عرض می نمایم امیدوارم موفق باشید

  26. برادرایوب کوشکی انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان بخشدارمرکزی شهرستان کوهدشت تبریک عرض مینمایم امیدوارم درپناه خداوند متعال دراین عرصه موفق وسربلند باشید

  27. همه با هم فاتحه

  28. خدابرسه به دادمردم کوهدشت،که لیاقت فقط به صرف رییس ستادبودن است

  29. برادر ایوب کوشکی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت را تبریک عرض می نماییم.

    شما افتخاری هستید برای مردم طرهان بویژه ایل بزرگ((کوشکی))

    آرزوی توفیق روزافزون برای شما از خداوند منان خواستارم.

  30. برادر ایوب کوشکی ریئس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان انتخاب بجا و شایسته شما به سمت بخشدار مرکزی نشان از وزیدن نسیم اعتدال مایه مباهات و سرور است .

  31. سلام بر کونانی مومنی اسفندیاری درود بر ازادبخت تبریک و مبارکباد خدمت برادر کوشکی

  32. دراین شهر قحط الرجال است. چه انتصابی. درس عبرت بگیرند مردم سیاسی. در کل موفق باشد

  33. برادر ایوب کوشکی انتخاب حضرت عالی به سمت بخشدار مرکزی نشان از اعتماد به نفس و صداقت شما و مایه مباهات و سرور ماست .

  34. ای مردم بدبخت / بازیهای سیاسی چه بلایی سرشما نیاورد آخر غم فاتحه

  35. برادر کوشکی ضمن عرض تبریک . آرزوی توفیق برای جنابعالی و تمام مدیران دولت تدبیر و امید را داریم . انشاالله پیروز و سربلند باشی.

  36. عبرت روز گار می بینم قدرت کردگار می بینم

  37. مردم کره ماه رو گرفتن ما هنوز دنبال کل کل کردنیم

  38. این انتصاب نشان می دهد که:
    راه بخشدار شدن از ………. می گذرد

  39. برادر کوشکی ضمن عرض تبریک انشالله در منصب به کار گرفته شده منشاء خدمات ارزنده ای برای شهرستان باشید

  40. ایوب کوشکی نیز یه روز میرود مثل سایرین و اب از اب تکون نمیخورد دوباره ما را بازی دادند

  41. سلام علیکم. برادران و خواهران محترم کوهدشتی چه خیری از این عزل و نصبها نصیب من و شما شده است هر روز با بحث جدیدی خودمونو سر کار میذاریم شما را به خدا کمتر به این مسائل اهمیت بدید .این چندمین بخشدار مرکزی کوهدشت است مگر بقیه چکار کردند یا آقای کوشکی چکار میتونه بکنه .شما را بخدا به وجدان خودتون مراجعه کنید و این مسائل رو رها کنید . ای کاش اینقدر هممون به باندبازی های بیخود و بی سر و ته چسبیده ایم بهع مسائل مهم و اساسی زندگی بچسبیم تا اون وقت بفهمیم زندگی چیست ؟ خدا نگهدار همتون.

  42. با کدامین پست ومقام

  43. برادر کوشکی انشا الله موفق و سر بلند باشید انتخاب جنابعالی به عنوان بخشدار مرکزی کوهدشت مایه افتخار است

  44. برادر کوشکی انشا الله در این مسولیت موفق و سر بلند باشید

  45. واقعا باید به حال این شهر گریست برای اینچنین انتصاباتی بدون کمترین تجربه چطور روز قیامت می توانید پاسخگو باشید .منظور فقط آقای کوشکی نیست ایشان انسان شریفی هستند قبلا در دولتهای گذشته هم ازاین کارها زیاد انجام شده است مانندتبدیل آشپزوخدمتگذار مدارس به معلم و….که دارند آموزش وپرورش را به خاک سیاه می نشاند ولی گفتیم شاید این دولت سروسامانی بدهد ولی دیدیم خبری نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  46. اقا ایوب مبارکه بکوری چشم دشمنان انشاله در پناه حق موفق وموید باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.