تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده بروجرد: اقتدار و حضور ناجا در جامعه، نشان از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی است

  • کد خبر : 92544
  • 27 آذر 1395 - 11:00

به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان علاء الدین بروجردی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بروجرد اظهار داشت: اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار است، نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه های امنیتی بخصوص پلیس است. وی افزود: امروز، […]

2304753

به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان علاء الدین بروجردی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بروجرد اظهار داشت: اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار است، نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه های امنیتی بخصوص پلیس است.

وی افزود: امروز، پلیس ایران اسلامی با اتکا به ایمان و تقوای الهی در انجام ماموریت های خود توانسته دستاوردهای قابل توجهی را کسب کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برقراری امنیت پایدار در کشور را نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی جان بر کف انتظامی و دستگاه های امنیتی برشمرد و تصریح کرد: اگر امروز احساس امنیت در کشور، از رشد قابل قبولی برخوردار است نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه های امنیتی به خصوص پلیس است.

بروجردی خاطر نشان کرد: پلیس تا حد توان، سهم خود را در ایجاد امنیت به انجام رسانده و برای پایداری امنیت در جامعه، همه اقشار و نهادها نیز باید سهم و نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

وی در ادامه با اشاره به نوع ماموریت های نیروی انتظامی و خدمات این نیرو در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان، نوع خدمات و گستردگی خدمات رسانی در ناجا را بی بدیل برشمرد و خاطر نشان کرد: اقتدار و حضور ناجا در جامعه ، نشان از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش فرماندهی انتظامی لرستان در برقراری امنیت مطلوب استان گفت: حفظ امنیت نظام و تداوم انقلاب در گرو خدمات کارکنان ناجا در سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.