تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

در کوهدشت تصفیه‌خانه فاضلاب وجود ندارد/ «فاضلاب» رها شده از جنوب کوهدشت خارج می‎شود

  • کد خبر : 92646
  • 30 آذر 1395 - 10:17

به گزارش میرملاس حمید طولابی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت در این باره اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب از ضروریات هر شهر است که باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود. وی اضافه کرد:‌ متأسفانه در شهر کوهدشت هنوز تصفیه‌خانه فاضلاب وجود ندارد و ‌در نتیجه حجم انبوهی از فاضلاب بدون استفاده و بازگشت دوباره به […]

9

به گزارش میرملاس حمید طولابی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت در این باره اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب از ضروریات هر شهر است که باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

وی اضافه کرد:‌ متأسفانه در شهر کوهدشت هنوز تصفیه‌خانه فاضلاب وجود ندارد و ‌در نتیجه حجم انبوهی از فاضلاب بدون استفاده و بازگشت دوباره به چرخه مصرف از دست می‎رود.

طولابی ادامه داد: در سال‎های گذشته برای احداث آن مکانی در نظر گرفته شده که تا حد یک چهاردیواری باقی مانده و اقدام خاصی صورت نگرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت با بیان اینکه فاضلاب تولیدی به لحاظ زیست‎محیطی مشکلات زیادی برای منطقه ایجاد می‎کند، افزود: همچنین با شیوع بیماری‎های مزمن این مهم رابطه مستقیم دارد؛ با اجرایی کردن تصفیه‎خانه فاضلاب در شهرستان کوهدشت که از مشکل کم‌آبی هم رنج می‌برد، می‌توان ضمن جلوگیری از گسترش بیماری‎ها از آب آن نیز برای آبیاری فضای سبز و مصارف صنعتی استفاده کرد.

وی بیان کرد: اجرایی شدن این تصفیه‎خانه یکی از ملزومات این شهر است که باید هر چه سریع‎تر پیگیری شود و با جمع‌آوری، دفع یا تصفیه و بازیابی فاضلاب تولید شده گام موثری در بهبود وضعیت آبی منطقه داشت.

طولابی یادآور شد: هم‎اکنون فاضلاب به صورت رها شده از جنوب کوهدشت خارج می‎شود و مورد برداشت‎های غیرمجاز نیز قرار می‎گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. متاسفانه

  2. متاسفانه زمینهای پایین دست که در مسیر فاضلاب کوهدشت قرار دارند از این فاضلاب آبیاری می شوند این عده معدود از بی خیالی مسئولین بهداشت سوء استفاده کرده و برای کسب درآمدو با سلامتی و جان مردم بازی می کنند دریغ از یک تذکر !!! خدایا خودت بداد مردم برس! از استادار محترم تقاضا میشود خودشان شخصا وارد عمل شده و موضوع پایانه فاضلاب کوهدشت را در دستور کار قرار دهند آقایان مسئول بهداشت بابت چه چیزی حقوق می گیرند؟ آنها باید پاسخگو باشند که چرا تا بحال چاره ای نیندیشیده اند؟خداوند از شما نگذرد اگر کوتاهی می کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.