تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

نبود “حامی مالی و سرانه پایین” مهم‌ترین مشکل ورزش شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 92809
  • 04 دی 1395 - 15:31

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت، نبود حامی مالی و سرانه پایین را مهم‌ترین مشکل‌های ورزش این شهرستان عنوان کرد.

57405538

به گزارش میرملاس،نعمت‌الله رشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی در کوهدشت ۳۲ سانتی‌متر بوده که فاصله معناداری با میانگین استانی که حدود ۵۴ سانتی‌متر است، دارد.

وی یادآور شد: لرستان در بحث سرانه فضای ورزشی در بین استان‌های کشور رتبه بیست و نهم را دارد و در بین ۱۱ شهرستان استان نیز کوهدشت در رتبه نهم قرار دارد و رومشگان و چگنی که به تازگی شهرستان شده‌اند، پایین‌تر از ما هستند.

رشیدیان با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌های استان سرانه به مراتب بالاتری از کوهدشت دارند، تأکید کرد: انتظار داریم در توزیع اعتبارات از شهرستان‌هایی که سرانه پایینی دارند، بیشتر حمایت کنند تا کمبودها رفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اظهار نارضایتی از ورود نکردن بخش خصوصی به ورزش، تصریح کرد: نبود حامی مالی و سرانه پایین مهم‌ترین مشکل ورزش شهرستان کوهدشت هستند.

وی با اشاره به اینکه در کوهدشت سالن مسابقات وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط، تعریف پروژه جدید ورزش مشکل است اما چون ورزشکارهای ما توانمندی‌های زیادی دارند، انتظار داریم یک سالن مسابقات در شهرستان احداث شود که خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با درک مطالبه ورزشکاران کوهدشتی در این زمینه پیگیری‌هایی کرده و امیدواریم این کار عملی شود.

رشیدیان اظهار امیدواری کرد: در سال آینده برای جبران سرانه پایین فضای ورزشی در این شهرستان، پروژه‌های جدیدی طراحی و اجرا شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.