تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تجمع طلاب لرستانی در اعتراض به اهانت به پیامبر اکرم

  • کد خبر : 9332
  • 26 شهریور 1391 - 11:34

به گزارش میرملاس نیوز ؛ طلاب حوزه‌های علمیه استان لرستان در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛در این تجمع اعتراض‌آمیز که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، در این تجمع که طلاب، اساتید و جمع زیادی از مردم نیز حضور داشتند تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست اقدام موهن کارگردان آمریکایی را در ساخت یک فیلم غیر اخلاقی علیه مقدسات اسلام محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با اعلام حمایت از حرکت مسلمانان علیه نظام سلطه و صهیونیزم بین‌الملل، خواستار برخورد سریع و قاطع با عوامل و کارگردان این فیلم موهن شدند.

آنان در این تجمع عامل اصلی این توطئه را صهیونیسم دانستند و اعلام کردند دولت آمریکا نیز در این جریان دخالت دارد و شعار حقوق بشر و آزادی بیان دستاویزی برای حمله به ارزش‌های والای اسلام شده است.

طلاب لرستانی همچنین با انتقاد از کوتاهی سران کشورهای اسلامی خواستار رایزنی مسئولان سیاست خارجه ایران با دیگر کشورها برای محکومیت این اقدام مزدورانه شدند.

در این تجمع یکی از اساتید حوزه علمیه لرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام موهن قرائت شد.

در ادامه روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه بقیه الله الاعظم و ریحانه الرسول دلفان با تجمع در مسجد النبی(ص) دلفان، اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

امام جمعه دلفان در جمع تجمع‌کنندگان با محکوم کردن این اقدام آن را دنباله اقدامات اسلام‌ستیزی غرب در راستای فعالیت‌های سلمان رشدی، کاریکاتوریست دانمارکی و سوزاندن قرآن کریم توسط کشیش مسیحی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور توهین به پیامبر را توهین به تمام خوبی‌ها دانست و گفت: توهین به چهره نورانی حضرت محمد(ص) توهین به تمام بشریت و تمام ادیان الهی است، چراکه حضرت محمد(ص) خاتم انبیا و تکمیل کننده دین پیامبران قبل از خود است.

لازم به ذکر است، نظیر این مراسم در شهرستان‌های بروجرد، پلدختر، دورود، الیگودرز، کوهدشت، الشتر و ازنا برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.