تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

استاندار لرستان: منتقد دولت باشید نه «تخریب گر» / برای تخریب‌ها ما هم جواب داریم!

  • کد خبر : 93786
  • 26 دی 1395 - 7:53

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند ظهر شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان اظهار داشت: توسعه لرستان خط قرمز ما است و نباید به دلایل شخصی و خطی به تخریب پرداخت. افتخاری برای اینکه لرستان محروم خطاب شود وجود ندارد وی با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص محروم بودن لرستان از […]

716095

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند ظهر شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان اظهار داشت: توسعه لرستان خط قرمز ما است و نباید به دلایل شخصی و خطی به تخریب پرداخت.

افتخاری برای اینکه لرستان محروم خطاب شود وجود ندارد

وی با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص محروم بودن لرستان از اعتبارات توازن منطقه ای افزود: من شخصا این مطالب را در فضای مجازی دیده ام اما باید پرسید آیا واقعا زمانی که لرستان از ۷۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شد، این منتقدان چه سوالاتی می پرسند یا چه اسمی برای این کار می گذارند؟

استاندار لرستان ادامه داد: در خصوص عنوان خیانت بزرگ برای خارج کردن نام لرستان از اعتبارات توازن منطقه ای باید بگوییم که تا جایی که موشکافی و بررسی کردیم سال ۹۶ میزان ۴۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن منطقه ای به استان لرستان اختصاص می یابد.

بازوند گفت: ما نمی دانیم چطور این جملات درست می شود و جفت و جور می شود و خیانت نامیده می شود ولی هیچ افتخاری هم در اینکه لرستان را محروم خطاب کنند، نمی بینیم.

توسعه لرستان خط قرمز ما است

وی اضافه کرد: خروجی این کار فقط این است که مثلا در خصوص تخصیص آبی که به مدیر کلی در  لرستان می دهند، به استاندار می گویند این کار را از سر ترحم کرده ایم.

استاندار لرستان ادامه داد: توسعه لرستان خط قرمز ما است و ادبیات ترحم آمیز توسعه ای برای لرستان نخواهد داشت.

بازوند عنوان کرد: توسعه با ترحم و گداپروری به دست نمی آید ولی خوب است برای عدم تخصیص ۷۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی به لرستان هم اسمی انتخاب کنند.

وی گفت: ما می دانیم بالاخره نزدیک انتخاب است و منتقدان صحبت هایی می کنند اما ما هم جواب های بیشتری برای آنها داریم.

استاندار لرستان اضافه کرد: ما قبول داریم که عده ای دنبال تخریب هستند اما به آنها می گوئیم توسعه لرستان خط قرمز ما است و بهتر است منتقد باشند.

منتقد دولت باشید نه اینکه دولت را تخریب کنید

بازوند ادامه داد: منتقد دولت باشید نه اینکه دولت را تخریب کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مشارکت اشاره کرد و گفت: نوسازی مدارس لرستان۵۸ میلیارد تومان اعتبار جذب کرده و با توجه به ظرفیت های این مجموعه می توان مبالغ بیشتری از طویق خیرین جذب کرد.

استاندار لرستان افزود: در مجموع ۲۲۷ میلیارد تومان مشارکت در استان جذب شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی نیز در این زمینه بسیار خوب ورود پیدا کرده اما در خصوص برخی پروژه ها و شیوه های واگذاری مانند واگذاری ۵۰ هزار متر زمین به خیرین برای اجرای پروژه، نقدهایی وجود دارد.

بازوند گفت: بهتر است این طرح ها در قالب مناقصه عمومی برگزار شود زیرا اگر قرار باشد خیری طبق فهرست کار کند، در حالی که بتوان با قیمت کمتر کار کرد، بهتر است به شکل مناقصه عمومی برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر این در رومشگان نیز با مشارکت یک خیر رومشگانی ساکن اسپانیا نیز یک بیمارستان ساخته می شود و اقدامات اولیه این کار نیز، در دست اجراست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام آقای استاندار عزیز مثلا شهرستان دلفان پایلوت اقتصاد مقاومتی استان شد چه کاری انجام گرفته،شهرک علیمیرزایی با کارخانه های متعدد داریم که همشون چندین ساله به خواب خوش زمستانه رفتن چند بار تشریف آوردی،هیچ نتیجه ای حاصل نشد.فقط شعارنمیشه رهبری امسال رو سال اقدام وعمل نامیدند چو ایشان از کاغذ بازی وشعار خسته شدند ما داریم میبینیم با ظرفیتهای که دراستان هستو چقدر از استانهای دیگه فاصله داریم.ما در هر دوره ای این مشکلاتو داشتیم …

  2. اگر چند مدیر برای نمایندگان جابجا کنند دیگر منتقد نیستند اینها که دلسوز مردم نیستند انها فقط به فکر خودشان هستند

  3. جناب استاندار………………………….،عمل داشته باش نه شعار،این استان از محروم محروم تر است،ایا کسی هست جوانان بی کار وتحصیل کرده را درک کند،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.