تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سرپرست اداره ارشاد خرم‌آباد: همایش «رسانه و انقلاب» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 93814
  • 26 دی 1395 - 23:03

به گزارش میرملاس اعظم روانشاد امشب در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات دهه فجر استان لرستان با همکاری روابط عمومی استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صداوسیما برنامه‌های منسجمی را در راستای برنامه‌های دهه پیش‌بینی کرده است. وی افزود:کمیته‌ای متشکل […]

139510261759572449703884

به گزارش میرملاس اعظم روانشاد امشب در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات دهه فجر استان لرستان با همکاری روابط عمومی استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صداوسیما برنامه‌های منسجمی را در راستای برنامه‌های دهه پیش‌بینی کرده است.

وی افزود:کمیته‌ای متشکل از خبرگزاری‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی، کار خود را آغاز کرده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد با اشاره به اینکه تیم اطلاع‌رسانی استان فعالیت خود را برای برنامه‌های دهه فجر آغاز کرده است عنوان کرد: کمیته خبرگزاری‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری با تشکیل سایت‌ها و کانال‌های خبری به‌صورت رسمی کار خود را آغاز و به تشریح برنامه‌های کمیته‌های ۲۲ گانه دهه فجر می‌پردازد.

وی بیان کرد: سه روز قبل از ایام مبارک فجر با برگزاری همایش رسانه و انقلاب و با حضور استاندار لرستان طی نشست‌های خبری به برنامه‌های این ایام به‌صورت مدون اعلام می‌شود.

روانشاد برگزاری جشنواره‌های خبری، مطبوعاتی و عکاسی را از جمله برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: در پایان دهه فجر از فعالان این حوزه تجلیل به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان طی سال‌های گذشته اطلاع‌رسانی مناسبی را در پوشش اخبار دهه فجر داشتند که امیدواریم امسال نیز باشکوه‌تر از سال قبل این اطلاع‌رسانی را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.