تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده نورآباد و الشتر: دستگاه‌های اجرایی در حل آسیب‌های‌اجتماعی یکدیگر را متهم می‌کنند

  • کد خبر : 93877
  • 28 دی 1395 - 18:34

به گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت، علی رستمیان با یادآوری سخنان رئیس مجلس مبنی بر تاکیدات رهبری درخصوص توجه قوای سه گانه به انجام وظایف درحل آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: برای حل آسیب های اجتماعی کمبود و خلاء قانونی وجود ندارد، بنابراین تنها مشکل موجود در مقابله با آسیب های اجتماعی نبود […]

2269669

به گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت، علی رستمیان با یادآوری سخنان رئیس مجلس مبنی بر تاکیدات رهبری درخصوص توجه قوای سه گانه به انجام وظایف درحل آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: برای حل آسیب های اجتماعی کمبود و خلاء قانونی وجود ندارد، بنابراین تنها مشکل موجود در مقابله با آسیب های اجتماعی نبود عزم جدی و ملی میان مسئولان است که البته مقام معظم رهبری به درستی به این موضوع یعنی عزم قوای ۳ گانه بر حل آسیب های اجتماعی اشاره و تاکید کردند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تدبیر مسئولان در راستای رفع ناهنجاری های اجتماعی، افزود: متاسفانه درحال حاضر تداخل کاری میان دستگاه ها درحوزه آسیب های اجتماعی وجود دارد، به طوری که برخی اقدامات بر عهده سازمان بهزیستی، قسمتی در اختیار نیروی انتظامی و انجام بخشی از اقدامات نیز در اختیار وزارت کشور و شهرداری گذاشته شده است؛ اما درمرحله پاسخگویی هیچ کدام از دستگاه ها حرفی برای گفتن ندارند.

وی با انتقاد از اینکه جلسات میان مسئولان تنها برای ارائه گزارش برگزار می شود، تصریح کرد: متاسفانه در انجام وظایف و پاسخگویی هیچ دستگاهی مسئولیت پذیر نیست، بنابراین تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری و تعامل میان قوای سه گانه در راستای رفع خلاء ها است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان در ۳ قوه باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مسئولیت پذیر باشند؛ از این رو باید از طرح مسائل شعارگونه پرهیز و اقدامات عملیاتی انجام شود.

رستمیان با تاکید بر حل چالش آسیب های اجتماعی به دست همه مسئولان،گفت: تاکیدهای مقام معظم رهبری بر حل آسیب های اجتماعی برای همه فصل الخطاب است و در راستای توجه به فرمایش ایشان باید مصوبات مجلس دربرنامه ششم توسعه را در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کرد، بنابراین در این شرایط هیچ بهانه ای از سوی دستگاه ها برای بی توجهی به کاهش آسیب های اجتماعی پذیرفتنی نیست.

وی با یادآوری برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون اجتماعی میان دستگاه های مرتبط با بحث آسیب های اجتماعی، افزود: نمایندگان کمیسیون اجتماعی به دنبال هماهنگی بیشتر میان دستگاه های هم عرض درحوزه آسیب های اجتماعی هستند، ضمن اینکه وظایف دستگاه ها به طور ویژه باید در این حوزه مشخص شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از بعد نظارت خود در اجرای مصوبات برنامه ششم توسعه استفاده می کند، گفت: مجلس بی توجهی دستگاه ها درحوزه کاهش آسیب های اجتماعی را به مقام معظم رهبری و سران ۳ قوه گزارش می دهد، زیرا با عزم جدی مسئولان کاهش آسیب های اجتماعی امکان پذیر است، بنابراین مسئولان بهتر است به جای متهم کردن دستگاه و نهاد دیگر در این حوزه مسئولیت پذیر باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. جناب نماینده هنوز شعارهای پر رنگ ولعاب وپر طمطراق جنابعالی در فعالیتهای انتخاباتی سال گذشته تحت عنوان حمایت از مدیران بومی فراموش نکرده و نخواهند کرد شعاری که خیلی زود بی مصرف وبه بایگانی خاطرات مردم سپرده شد شعاری که به مردم انگیزه داد که حماسه ای به یاد ماندنی بیا فرینند ولکن این حماسه خیلی زود مردم را پشیمان کرد این روزها مدیران ادارات دلفان یکی پس از دیگری با دو دستی تقدیم مدیران کوهدشتی می شود مردم طالب صداقت ،راستی و وفای به عهد می باشند مردم دلفان در انتخابات سنگ تمام گذاشتند که نماینده الشتری پیروز این میدان نشود همین گونه هم شد اما خا طره خوبی که مردم از سوری نماینده سابق دارند حمایت تام وکامل ایشان از مدیرا ن دلفانی بود که متا سفانه با وجود نماینده بومی این مهم پسرفت داشت تا بیشرفت خود کرده خود را ملامت می کند از ماست که بر ماست.

  2. وجدانا” فحوای کلام وسخن مردم کوچه وبازار وکارکنان ادارت دلفان همین گونه است که هم ولایتی عزیزبه خوبی و روشنی اشاره داشته انددرس عبرتی است برای آینده و آیندگان که سرشان کلاه نرود وبا شعاری یک بار مصرف گول نخورند چرا که چهار سال آزگار باید تاوان پس بدهند مگر مدیران کوهدشتی سر وگردنی از مدیران بومی دلفان بلند تر دارند یا خون آنها رنگین تر است ویا کار شاقی انجام داده اند که این گونه با چراغ خاموش در حقشان اجحاف وظلم مضاعف روا داشته می شود.

  3. خوشا به حال آنها که به خاطر منافع مادی پست ومقام زود گذر دنیا آنها گول نمی زند وهمواره صداقت وراستی سر لوحه کارشان است خصوصا” در مسائل سیاسی وانتخاباتی که دینی سنگین وحق الناس که بر گردن دارند آنها را از مسیر حقانیت خارج نمیکند وبه وعده ها وشعارها هم عمل می کنند وهم پایبندند همین وبس.

  4. نماینده محترم ما خواسته ها وبیاناتی داریم چرا سمینار وپرسش وپاسخ …. نمی ذارید تا حرفمان را بزنیم شاید راه کارهایمان درد تان خورد بنظرم به میان مردم بیا تا حرف مردم را بشنوی بدردتان می خورد امیدوارم جواب قانع کننده بدهید تا ما خودمان رامعرفی کنیم ودر این استان هزاران ادم دلسوز دارد ….. خواسته شخصی ندارند….

  5. اقای محمدی دلفانی مردم این دوشهر هزاران مشکل دارند که احتیاج دارد میتینگها وجلساتی باشد حرفشان را بزنند ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.