تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس شورای شهر خرم آباد: به عنوان یک مهندس، خجالت می‌کشم از زیرگذر پل شهدا عبور کنم

  • کد خبر : 95367
  • 05 اسفند 1395 - 10:18

به گزارش میرملاس  رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: انتقاد از اعضای شورای شهر باید با ارائه شاخص و ارزیابی باشد. محمدحسین پو صبح امروز در نشست خبری مشترک شهرداری و شورای شهر با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص به تاراج رفتن زمین‌های شهری، اظهار داشت: قضاوت و انتقاد […]

۳۳۴۱۴۶۲۶۳۶۰۳۵۹۵۲۶۴۶۰
به گزارش میرملاس  رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: انتقاد از اعضای شورای شهر باید با ارائه شاخص و ارزیابی باشد.
محمدحسین پو صبح امروز در نشست خبری مشترک شهرداری و شورای شهر با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص به تاراج رفتن زمین‌های شهری، اظهار داشت: قضاوت و انتقاد باید با ارائه شاخص و مستندات باشد.
وی افزود: شورای شهر خرم‌آباد هیچ طرحی را بدون طرح‌هایی که شهردار به صحن شورا می‌آورد را تصویب نمی‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این که امروز تصمیم گرفتم برای انتخابات آینده شورا کاندید نشوم، تصریح کرد: اعضای شورا از مردم هستند و از کره مریخ نیامده‌اند.
حسین پور خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست که زمین‌های شهر به تاراج رفته باشد چراکه دستگاه‌های نظارتی استان روی تمامی موضوعات حساسیت دارند و اگر موردی باشد بدون اتلاف وقت، برخورد مقتضی را انجام می‌دهند کما اینکه قبلاً هم انجام داده اند.
وی با بیان این‌که دوره اول شورای شهر خرم‌آباد از افراد سرشناس و شناخته‌شده، در دوره دوم افراد سیاسی، دوره سوم طایفه گراها و در دوره چهارم چهره‌های محبوب را تشکیل می‌دهد، گفت: به دوره چهارم شورا نمره خوبی می‌دهم اما من نمی‌توانم به خودم نمره بدهم چراکه اگر این کار را انجام بدهم، به شعور مردم توهین کرده‌ام.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به این‌که دوره چهارم شورا را اگر با دوره‌های قبلی مقایسه کنید می‌توانید افزایش سرانه فضای سبز، فضاهای ورزشی و… را متوجه شوید، افزود: وضعیت ورودی‌های شهر قبل از دوره چهارم شورا چگونه بود؟! اما امروز شاید اجرای پروژه‌هایی در ورودی‌های شهر هستیم که توسط شورای شهر مصوب شده‌اند.
حسین پور در بخشی از سخنانش به سازمان مهندسین استان انتقاد کرد و گفت: این سازمان چند هزار پروانه مجوز برای مهندسین صادر کرده است اما یک نفر از آن‌ها برای طرح مطالعاتی زیرگذرهای پل شهدا و پل دارایی زاده ما را کمک نکردند.
وی تصریح کرد: به‌عنوان یک مهندس وقتی از این زیرگذرها عبور می‌کنم از خودم خجالت می‌کشم.
رئیس شورا سلامی شهر خرم‌آباد همچنین در بخشی از سخنانش اظهار کرد: انجمن‌های مردم‌نهاد و خبرنگاران در خیلی از موارد ما را بیدار و چشم ما را نسبت به مسائل مربوط به شهر خرم‌آباد بینا کرده‌اند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.