تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

۳۰۰ هزار دانش آموز لرستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

  • کد خبر : 9537
  • 01 مهر 1391 - 15:51

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از آغاز سال تحصیلی جدید برای ۳۰۰ هزار دانش آموز لرستانی خبر داد. به نقل از مهر، علی ماکنعلی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان شاهد شهید مراد داوودی خرم آباد با اشاره به اینکه در سال […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از آغاز سال تحصیلی جدید برای ۳۰۰ هزار دانش آموز لرستانی خبر داد.

به نقل از مهر، علی ماکنعلی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان شاهد شهید مراد داوودی خرم آباد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید ۳۰۰ هزار دانش آموز در استان فعالیتهای آموزشی و پرورشی خود را آغاز می کنند، اظهار داشت: این تعداد دانش آموز در ۱۵ هزار کلاس درس در سطح استان آموزش می بینند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، یادآور شد: این حساسیت به دلیل استقرار نظام جدید آموزشی۳-۳-۶ در ساختار آموزشی کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه این اداره کل کار خود را در سال تحصیلی جدید بر اساس سند تحول بنیادین شروع می کند، تصریح کرد: یکی از برنامه های سند تحول بنیادین تغییر نظام آموزشی است که امسال شاهد آن هستیم.

ماکنعلی با تاکید بر اینکه برای استقرار نظام آموزشی جدید در لرستان از ماهها قبل فعالیتهایی صورت گرفته است، افزود: در این راستا بیش از یک هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۷۸۴ کلاس درس پایه ششم در استان استقرار یافته و ۲۵ هزار و ۸۶ دانش آموز پایه پنجم به پایه ششم ورود می یابند، ادامه داد: همچنین در راستای استقرار نظام جدید آموزشی ۷۰۰ فضای آموزشی در استان ساماندهی و ۷ هزار و ۲۰۰ معلم پایه دوم و ششم ابتدایی برای آغاز سال تحصیلی آموزش داده شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از گذشته نیاز به همفکری و کمک اولیاء دانش آموزان وجود دارد، اظهار امیدواری کرد که با کمک اولیاء و همکاری آنها با مدارس بتوانیم گامهای موثری برای تعلیم و تربیت هرچه بهتر دانش آموزان برداریم.

ماکنعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۴۰ مدرسه قرآنی به صورت فوق برنامه برای دانش آموزان فعالیت داشت، افزود: در سال تحصیلی جدید ۴۰ مدرسه رسمی قرآنی در استان فعالیت خود را آغاز می کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.