تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

۷۳۴ داوطلب برای انتخابات شوراها در لرستان ثبت نام کردند

  • کد خبر : 96124
  • 01 فروردین 1396 - 15:24

به گزارش میرملاس، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد انتخابات که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده همه ۴۲ هیئت اجرای استان لرستان به‌موقع تشکل و ثبت در سامانه شد. وی بابیان اینکه از روز گذشته ثبت‌نام کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و […]

به گزارش میرملاس، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد انتخابات که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده همه ۴۲ هیئت اجرای استان لرستان به‌موقع تشکل و ثبت در سامانه شد.

وی بابیان اینکه از روز گذشته ثبت‌نام کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان آغاز شده است، افزود: در سطح استان ۲۵ شورای شهر وجود دارد و بیش از هزار و ۵۰۰ روستا این قابلیت را دارد که در صورت داشتن داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا را برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: از روز گذشته که ثبت‌نام آغازشده است تا امروز ۷۳۴ نفر به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کرده‌اند و اعلام داوطلبی شورای شهر و روستا کرده‌اند که از این تعداد ۳۲۰ نفر برای شورای شهر و ۴۱۴ نفر برای شوراهای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: هر روز ثبت‌نام در فرمانداری و بخشداری‌ها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۶:۳۰ عصر انجام می‌شود که اگر در یک حوزه متقاضی بیشتر باشد در محل ستاد ثبت‌نام کار ثبت‌نام تا پایان شب ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.