تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده بروجرد: مشکلات اقتصاد کشور ریشه‌ای است

  • کد خبر : 96824
  • 05 اردیبهشت 1396 - 0:27

به گزارش میرملاس علاء الدین بروجردی شامگاه دوشنبه در نشست فعالان حوزه صنعت سنگ لرستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: در این زمینه همه باید احساس مسئولیت کنیم و درواقع در این رابطه طرحی نو دراندازیم. وی با […]

به گزارش میرملاس علاء الدین بروجردی شامگاه دوشنبه در نشست فعالان حوزه صنعت سنگ لرستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: در این زمینه همه باید احساس مسئولیت کنیم و درواقع در این رابطه طرحی نو دراندازیم.

وی با بیان اینکه مشکلات در اقتصاد کشور ریشه ای است، تصریح کرد: یکی از این مشکلات مربوط به سیستم بانکی است که متاسفانه سودهای کلان می گیرند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عدم توفیق بسیاری از واحدهای تولیدی را مربوط به مشکلات تسهیلات سیستم بانکی دانست و گفت: واحد تولیدی داریم در بروجرد که یک هفته است راه اندازی شده و به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل شده است.

بروجردی با تاکید بر اینکه باید انقلابی در حوزه سیستم بانکی رقم بزنیم و مشکلات در این حوزه باید به صورت مبنایی حل شوند، افزود: این امر احساس مسئولیت دولت و مجلس را می طلبد.

وی یادآور شد: امروز معضل جدی کشور بیکاری است و باید دولت و مجلس کار اساسی در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خام فروشی سنگ اظهار داشت: ما باید از این نعمت خدادای به نحو احسن استفاده کنیم و هنر ما فرآوری منطقی سنگ و چندبرابر کردن ارزش افزوده این صنعت است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.