تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

عبدی پور: ۴۸۴ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی آینده ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 97651
  • 03 خرداد 1396 - 10:34

علی عبدی پور / معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان/ از ساماندهی ۴۸۴ فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی آینده خبر داد. عبدی پور افزود : این فارغ التحصیلان با توجه به نیاز مناطق و شهرستان ها ساماندهی می شوند . وی در ادامه به تکمیل فرم امتیاز بندی […]

علی عبدی پور / معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان/ از ساماندهی ۴۸۴ فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی آینده خبر داد.

عبدی پور افزود : این فارغ التحصیلان با توجه به نیاز مناطق و شهرستان ها ساماندهی می شوند . وی در ادامه به تکمیل فرم امتیاز بندی فارغ التحصیلان اشاره کرد و افزود : فارغ التحصلان تا ۵خرداد ماه سال جاری می توانند نسبت به تکمیل فرم و تحویل آن به امور اداری اقدام نمایند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود خدا بر حاج علی عبدی پور و هوادارانش

  2. آقای مهندس عبدی پور با تجربیات ارزنده در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی در آموزش و پرورش که برآمده از تجربه چندین ساله ایشان در اداره فناوری اطلاعات به عنوان متولی سیستم های سازماندهی نیروی انسانی از سرمایه های اداره کل آموزش و پرورش می باشند امید کاریم در خدمت به فرهنگیان ارجمند استان موفق باشند

  3. منظورت چی بوده آقای بساطی از این …….

  4. چه ربطی داشت

  5. کاش کسی به فکر ما فارغ التحصلان از بهترین دانشگاههای کشور باشه.سهم ما از این نظام چیشد؟که دانشجو دکتری علوم تربیتی روزانه از بهترین دانشگاهها هیچ امیدی به آینده نباید داشته باشیم؟؟؟؟کیست مارا یاری دهد؟؟؟؟؟

  6. آقای عبدی پور با توجه به توان خوب شما لطفا ساز و کاری پیش بینی کنید که از ورود افراد کم سواد در آموزش و پرورش ممانعت بعمل بیاید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.