تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

معاون استانداری لرستان: نباید سهم دولت را از بیمه سلب کرد/ به سمت بیمه درآمدی پیش رویم

  • کد خبر : 98127
  • 01 تیر 1396 - 8:18

به گزارش میرملاس مهندس مهرداد غضنفری امرایی در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی استان اظهار کرد: بخش کشاورزی آسیب‌پذیرترین بخش تولید بوده چراکه بیشترین تأثیر را از شرایط محیطی می‌گیرد. وی اضافه کرد: در همین راستا سیاست دولت برای کاهش ریسک و خسارات وارده در این بخش پرداخت غرامت از مسیر بیمه است. غضنفری امرایی […]

به گزارش میرملاس مهندس مهرداد غضنفری امرایی در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی استان اظهار کرد: بخش کشاورزی آسیب‌پذیرترین بخش تولید بوده چراکه بیشترین تأثیر را از شرایط محیطی می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا سیاست دولت برای کاهش ریسک و خسارات وارده در این بخش پرداخت غرامت از مسیر بیمه است.

غضنفری امرایی با بیان اینکه نباید با اهمال، سهم دولت را از بیمه سلب کرد، افزود: برای ایجاد رغبت بین کشاورزان برای تحت پوشش قرار دادن تولید خود می‌بایست فرهنگ‌سازی بیشتری در این زمینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه بیشترین زیربخش کشاورزی که تحت پوشش بیمه قرار گرفته حوزه طیور است، گفت: باید بررسی کرد که مردم چطور در این بخش بیشتر به سمت بیمه روی آورده‌اند و علت این اعتماد چه بوده است تا بتوان به سایر زیربخش‌ها آن را تعمیم داد.

وی خاطرنشان کرد: باید روندی را به سمت بیمه درآمدی پیش گیریم تا معیارهای برآوردی متفاوت شود و کشاورزان خسارت‌دیده غرامت‌های متفاوتی دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.