تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

امام جمعه کوهدشت در خطبه های نماز جمعه: تأخیر در شروع رسمی انتخابات و سایر تخلفات موجب اعتراض مردم شریف کوهدشت شده است

  • کد خبر : 98638
  • 21 اسفند 1394 - 9:47

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و عزای مادر سادات گفت:‌ ما باید در ولایت پذیری به حضرت زهرا(سلام الله علیها) اقتدا کنیم و در راه ولایت فقیه باید از همه چیز خود بگذریم و در این راه استقامت کنیم. به گزارش میرملاس حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در خطبه […]

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و عزای مادر سادات گفت:‌ ما باید در ولایت پذیری به حضرت زهرا(سلام الله علیها) اقتدا کنیم و در راه ولایت فقیه باید از همه چیز خود بگذریم و در این راه استقامت کنیم.

به گزارش میرملاس حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته کوهدشت در مورد انتخابات ۷ اسفند اظهار کرد: انتخابات در سطح کشور بسیار سالم برگزار شد اما متأسفانه انتخابات در شهرمان با تأخیر شروع شد و این امر و سایر تخلفات دیگر اعتراض مردم شریف کوهدشت را به دنبال داشته است.

وی در ادامه در خصوص دخالت در انتخابات گفت: بنده نه در انتخابات و نه در کشاندن مردم به خیابان دخالتی نداشته و ندارم.

طهماسبی شعار بر علیه مسئولین شهرستان در جریان اعتراضات مردمی را محکوم نمود و گفت: انتخابات در ایران اسلامی آزاد است و کسانی که به نحوه برگزاری انتخابات اعتراض دارند فقط و فقط از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.