تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
7

افکار عمومی با «حساسیت» اخبار را رصد می کند/ «مطالبه مردمی» در زمینه صدور احکام قضایی برای آقایان «فرج اله مومنی» و «عباس حسنی تبار»

  • کد خبر : 99171
  • 15 مرداد 1396 - 11:59

  جمال درویشی/ میرملاس: بیشتر از دو سال از انتخابات بحث برانگیز کوهدشت و رومشکان می گذرد، نماینده حوزه اینک بر کرسی سبز بهارستان جلوس کرده است و از قضا ریاست کمیسیون قضایی مجلس را هم عهده دار شده است و قانون تصویب می کند و مواظبت می کند که حقوق معطل مانده ملت بر […]

 

جمال درویشی/ میرملاس: بیشتر از دو سال از انتخابات بحث برانگیز کوهدشت و رومشکان می گذرد، نماینده حوزه اینک بر کرسی سبز بهارستان جلوس کرده است و از قضا ریاست کمیسیون قضایی مجلس را هم عهده دار شده است و قانون تصویب می کند و مواظبت می کند که حقوق معطل مانده ملت بر زمین نماند!

اما در اردوگاه بازندگان سرافراز آن انتخابات گویی قصه ی پرغصه آن انتخابات همچنان ادامه دارد و سری به درازای روزها و شبهای آن انتخابات دارد و هر روز زخمی جدید سر باز می کند و همچنان نمک می پاشند و درد می کند و بهبود هم نمی یابد..
مردمی که خود را پیروز بلامنازع آن انتخابات می دانستند و با بزرگواری تمام به قانون و فصل الخطاب بودن شورای نگهبان تمکین کرده بودند، اینک شاهد رونمایی از پروژه ی جدیدی از جانب مجریان انتخابات پر حاشیه اسفند ۹۴ شده اند و با چشمانی بهت زده و نگران، نظاره می کنند که چگونه جای متهم و شاکی عوض شده است و دو تن از چهره های محبوبشان آقایان «فرج اله مومنی» و «عباس حسنی تبار» که همواره رویکردی قانون مدارانه داشته اند و در آن روزهای پرالتهاب پس از انتخابات همواره مردم را به آرامش دعوت می کردند اینک محکوم به حبس شده اند و افکار عمومی نیز با حساسیت تمام اخبار این روزها را رصد می کنند تا ببینند بالاخره قرار است چه اتفاقی بیفتد و این قصه تا کجا ادامه یابد.

از سویی دیگر در فضای مجازی به صورت کاملا خودجوش یک موج حمایتی بسیار قوی شکل گرفته است و کمپین هایی در پشتیبانی از آقایان مومنی و حسنی تبار ساخته شده است که در مجموع تعداد اعضای آنها از مرز بیست هزار نفر تجاوز می کند و نمونه ای کامل از همبستگی مردم شریف این دیار را پدید آورده است و خبرهای نگران کننده ای مبنی بر تجمع در مقابل دادگستری شهرستان کوهدشت از درون این کمپین ها به گوش می رسید که اگر هوشمندی دوباره ی این برادران در آرام کردن فضا و دستور بر توقف کمپین ها و بیانیه در آرام نمودن مردم نبود خدای ناخواسته شاهد عبور از قانون توسط عده ای از مردم بودیم.
اکنون که مشی قانون مدارانه و منش صلح طلب این دوستان برای قاضی پرونده و مسئولین ذی ربط مشخص شده است، کمترین انتظار و کوچکترین مطالبه مردمی ملغا نمودن حکم و بازگرداندن آرامش به فضای عمومی شهرستان است..

امید میرود که صدای این خواهش مردمی به گوش برادران عزیزمان در دادگستری شهرستان و قاضی ارجمند پرونده برسد و تصمیمی گرفته شود که باعث رضایتمندی خداوند و خشنودی مردم عزیز حوزه انتخابیه را فراهم آورد.بی صبرانه خبرهای روزهای آینده را به امید اخبار خوشحال کننده دنبال می کنیم.

منبع: بلوطستان

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. ………….. تا انتقام اون روزای پر دلهره رو از اصلاح طلبا نگیره کوتاه نمیاد
    اینار مردم نمیخواستن …………. و ولی نظر خودشو به مردم شهر کوهدشت با تقلب گسترده تحمیل کرد
    صبور باش اقای مومنی به مانند برادر بزرگوارت این نیز میگذرد

  2. لابد شماهم نماینده تام الاختیار افکار عمومی هستید!!!

  3. مردم هیچ کاری ندارند دنبال این هستند فرج مومنی وحسنی تبار چه می کنند …

  4. والله مردم دیگه حوصله هیچی رو ندارن نه مومنی و نه امثال ملکشاهی مگه خودت بری تجمع کنی لعنت بر سیاست

  5. خداوکیلی من طرفدار ملکشاهی بودم اما از یک نفر وکیل پرونده به شدت بیزارم چون کسی که به شدت پرونده را دنبال می کند همین وکیل است .

  6. حیف برای آقای آزادبخت که سایت وزین خود را دربست در اختیار افکار و عقاید عده ای خاص قرار داده و از رسالت اصلی خویش فاصله گرفته است.

  7. جناب اقای مومنی و اسفندیاری و……با این باند بازی و یارکشی بعضی از جوانان مستعد این شهر را شستشوی مغزی داده و این شهرستان تاعمر داره پیشرفت نمیکنه تراخدا تمام کنید به فکر این مردم بدبخت و ساده باشید این همه امر طلاق و خودکشی و خونریزی و معتاد وبیکاری جوانان دست از سرما بردارید

  8. اقا مردم رها کنید دیگه خسته شدند این اقایان دنبال اهداف سیاسی وقدرت طلبی خودشون هستند … کیف خودشونو میبرن برا ما تصمیم میگیرن و مردمو به جون هم میندازن یکی از اینا به خاطر رضای خدا کار نمی کنند جوانان بدبخت بی کار بی سامان همه معتاد شدند به خاطر سیاست بازی یه عده ادم فرصت طلب هر چی ما رای دادیم به روحانی چی شد هیچ اتفاقی نمی افته همه فکر منافع خودشو.نند به جز مردم بدبخت

  9. آقای کوهنانی که در جملات گهر بارتان فقط اسم آقای مومنی و اسفندیاری رو آوردید و گفتید امر طلاق و خود کشی و …… رو به گردن اونها گذاشتید ، فقط جهت یاد آوری خدمتتون عارض شم اولا قبل از سخن گفتن خوبه آدم یه کم فکر کنه که چی بگه . دوما آقای قاضی که هشت ساله حکومت میکنه و در امور تمام ادارات دخالت بیجا هم میکنه چرا اسمشو نمیارید و بهش نمیگید که مشکلات رو حل کنه. سوما آقای مومنی که تا الان نماینده نبوده که دینی به گردنشون باشه، هر وقت نماینده شد اونوقت نطق بفرمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.