تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

غضنفری در ستاد تسهیل لرستان مطرح کرد: واحدها تسهیلات را پرداخت کنند/ در کاهش نرخ بیکاری به حد مطلوب نرسیدیم

  • کد خبر : 99683
  • 20 شهریور 1396 - 8:20

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل لرستان هدف ایجاد این را ستاد را ارائه خدمات به واحدهای تولیدی عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی با کمک های ستاد تسهیل سرپا هستند و اگر ستاد تسهیل نبود هیچ کاری نمی توانستند انجام دهند. وی خطاب به واحدهای تولیدی […]

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل لرستان هدف ایجاد این را ستاد را ارائه خدمات به واحدهای تولیدی عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی با کمک های ستاد تسهیل سرپا هستند و اگر ستاد تسهیل نبود هیچ کاری نمی توانستند انجام دهند.

وی خطاب به واحدهای تولیدی که از بانک های ارائه دهنده تسهیلات ستاد تسهیل بدهکار هستند، ادامه داد: این سرمایه باید در راستای ایجاد اشتغال مصرف شود، و سپس به بانک های عامل برگشت داده شود تا به مردم و اهلش داده شود تا شاهد کاهش بیکاری در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اظهارداشت: امروز در شرایطی هستیم که استان در حال توسعه است و کارهای زیرساختی بسیاری در استان در حال انجام و هدایت هستند.

غضنفری بیان داشت: استان لرستان نسبت به قبل از سرکار آمدن دولت تدبیر و امید فاصله زیادی گرفته و این فاصله کاملا مشهود است.

وی با گلایه از برخی سایت ها و گروه ها مبنی از دادن آمار غلط از بیکاری افزود: اعلام نرخ بیکاری باید از طریق مرجع رسمی و از طریق نمونه گیری های فصلی و یا سرشماری نفوس و مسکن داده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان آخرین آمار نرخ بیکاری استان را ۱۳ درصد عنوان کرد و تصریح کرد: این آمار حاصل آخرین سرشماری است که توسط سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفته و تنها یک درصد با نمونه آماری اختلاف داشته است.

غضنفری لرستان را جزء دو استانی دانست که دارای کاهش سیر نرخ بیکاری بوده اند و در این رابطه ادامه داد: هرچند به حد مطلوب نرسیده ایم اما بهبود ۹-۸ پله ای را در این راه شاهد بوده ایم.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.