تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

گزیده ای از سخنان «سیدموسی خادمی» در مراسم «تودیع» استانداری کهگیلویه و بویراحمد: جذب سرمایه‌ گذاری را آغاز کردیم

  • کد خبر : 99795
  • 25 شهریور 1396 - 22:59

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان اظهار کرد: در اولین برخوردی با رحمانی فضلی که چهار سال پیش داشتم دو نکته به من تذکر داد که یکی خدا ترس بودن و برای خدا کار کردن و دیگری مردم‌دار بودن بود. وی گفت: هر کسی بتواند این دو […]

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان اظهار کرد: در اولین برخوردی با رحمانی فضلی که چهار سال پیش داشتم دو نکته به من تذکر داد که یکی خدا ترس بودن و برای خدا کار کردن و دیگری مردم‌دار بودن بود.

وی گفت: هر کسی بتواند این دو کار را انجام دهد به همان اندازه موفق است و اگر موفقیتی بوده به دلیل رعایت این کار بوده و اگر موفقیتی هم نداشتیم به همین دلیل بوده است.

وی با بیان این که نمایندگان استان کمک زیادی به ما کردند افزود: آن‌ها به گونه‌ای رفتار کردند که تیمی رفتار کرده در استان را تمرین کردیم و تیمی کار کردیم.

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از شورای اداری استان اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان رهبری کننده و در قاموس یک کارشناس با ما همکاری می‌کرد.

وی گفت: بین مسیر و هدف ارتباط است و مسیر درست کمتر از هدف درست نیست لذا انتخاب مسیر درست مهم تر از هدف است که جذب سرمایه‌ها را آغاز کردیم و در سال اول همه ردیف‌های متفرقه بودجه را در می‌آوردیم و از مسوولان می‌خواستیم که از کشور بودجه‌های ملی را بگیرند.

این مسؤول در ادامه گفت: شب قدر بودجه را داشتیم و خروجی این شده که سهم اعتبارات ما از۳۳۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد افزایش پیدا کرده و اعتبارات استان سه برابر شده است.

خادمی به سایر افزایش‌های اعتباراتی اشاره کرد و گفت: خروجی و ورودی اعتبارات این شد که ۲۴۰۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی کردیم و ۲۷۴۰ میلیارد توامان پروژه را افتتاح کردیم که بخشی عمرانی و بخشی اقتصادی بود.

وی افزود: در حوزه عمرانی افتتاح پروژه‌های عمرانی ۳ برابر پروژه‌های کلنگ‌زنی بود که کارهای بسیاری در زمینه کشاورزی شده و شاخص تولید گندم به ۷۵ هزار تن رسید و فرودگاه یاسوج باند آن تطویل شده است و ۲ میلیون متر مربع آسفالت راه روستایی داشتیم و گازرسانی به دیشموک و چاروسا آغاز شد.

خادمی در ادامه به بافت فرسوده گچساران اشاره کرد و گفت: اولین بار در جای دیگر این کار انجام نشده بود و سه هزار بافت فرسوده نوسازی می‌شود و همچنین ۲۵ روستای استان آبرسانی شد.

وی تصریح کرد: چون بخش خصوصی ما توان سرمایه‌گذاری نداشت تلاش کردیم که با سازمان‌های اقتصادی ۱۱۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کردیم و اعتبارات آن می‌آید.

این مسوول در ادامه گفت: فعال شدن پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت و سیمان مارگون و تعداد زیادی طرح پرورش ماهی را داشتیم و نرخ بیکاری از ۱۷ و هفت دهم به ۱۲ و ۹۵ صدم رسیده  است.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در آخرین مصاحبه خود با اصحاب رسانه با تشکر به تعامل و همکاری خوب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به کمک رسانه‌ها بسیاری از مشکلات استان برطرف شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانه‌ها و نقش آن‌ها به توسعه و پیشرفت استان افزود: آن‌ها انتقادات و پیشنهادات خوبی برای توسعه استان به ما می‌کردند و توصیه داریم برای پیشرفت استان رسانه‌ها انتقاد همرا با انصاف داشته باشند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها از حاشیه بپرهیزند و به متن بپردازند چرا که توجه به مشکلات استان و کمک به رفع آن‌ها نقش مهمی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انعکاس برخی مشکلات از سوی رسانه به مسؤولان استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در حوزه خدمات شهری، مشکلات روستاها، گوش‌زدهای امنیتی به ما کمک زیادی کردند.

خادمی افزود: در این مدت بسیاری از مشکلات استان با اخبار و گزارش‌های خبرنگاران برطرف شد و اطلاعات را به خوبی به ما انتقال داده اند ازانها تشکر میکنم.

تهیه و تنظیم: ولی اله شکوهی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.