تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

استاندار سابق لرستان گفت: استاندار جدید لرستان، مدیری توانمند، برنامه محور و زاگرس نشین است

  • کد خبر : 99824
  • 27 شهریور 1396 - 22:26

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معافه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه لازم می دانم از عنایات رهبری به لرستان تشکر کنم، این عنایت در وحدتی که با محوریت نماینده ولی فقیه در استان بوده حاصل شده است، اظهار داشت: در این چهار سال شاهد این وحدت بودیم […]

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معافه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه لازم می دانم از عنایات رهبری به لرستان تشکر کنم، این عنایت در وحدتی که با محوریت نماینده ولی فقیه در استان بوده حاصل شده است، اظهار داشت: در این چهار سال شاهد این وحدت بودیم و پرچمدار این موضوع نماینده ولی فقیه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه در لرستان امضا کرده است، ادامه داد: این تفاهم نامه ها در ۳ سال اجرایی می شود.

استاندار سابق لرستان با بیان اینکه از اعتماد رئیس جمهور، هیئت دولت و وزیر کشور تقدیر می کنم، گفت: یکی از استان هایی که ویژه از سوی وزیر کشور مورد توجه قرار گرفت لرستان بود.

بازوند با بیان اینکه همچنین از مردم کم توقع و نجیب لرستان تشکر می کنم، گفت: به طور ویژه از نماینده ولی فقیه در لرستان که انصافا محور وحدت و اتحاد بود و دلسوزی فراوانی روی مطالبات مردم داشت تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه ایشان خطبه ای از نماز جمعه نبود که اقتصاد مقاومتی را مطرح نکند، گفت: همچنین از نمایندگان خبرگان رهبری صمیمانه تشکر می کنم.

استاندار سابق لرستان با بیان اینکه در این چهار سال ۴ انتخابات را در استان برگزار کردیم و شاید تنها دوره ای بوده که خون از دماغ کسی نیامد و وقتی به گذشته رجوع می شود می بینیم اتفاقات عجیبی در حوزه انتخابات رخ داد، گفت: همچنین نخبگان علمی به کمک ما آمدند در حوزه اقتصاد، از کنش گران سیاسی تشکر می کنم، خیلی از آنها منتقد من بودند و نقدهایی داشتند که از آنها استفاده کردم.

بازوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از فعالان بخش خصوصی که سربازان خط مقدم اقتصاد هستند تشکر می کنم، گفت: استاندار جدید لرستان، مدیری توانمند، برنامه محور و زاگرس نشین بوده و این انتخاب، انتخاب بسیار خوبی است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استاندار جدید را در راستای پیشرفت استان کمک کنند، گفت: جز عشق و علاقه به پیشرفت استان در خبرنگاران ندیدم، آنها ساعت دو نصف شب به پروژه های سد سازی می آمدند و پیگیری می کردند.

استاندار سابق لرستان با بیان اینکه روز گذشته ۹۶ امین جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید را برگزار کردیم، گفت: لرستان در حوزه  پرداخت تسهیلات رونق تولید جزو پنج استان اول کشور بود.

بازوند با بیان اینکه طی سال ۹۶ باید در لرستان شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه اشتغال استان صورت گیرد، گفت: در این راستاد باید بخش خصوصی ورود پیدا کند.

وی با اشاره به احیای ۱۴۰ واحد تولیدی در لرستان گفت: مجتمع فولاد ازنا بعد از ۱۰ سال تعطیلی احیا شده و مجتمع کشت و صنعت نیز بعد از ۱۵ سال تعطیلی احیا شد.

استاندار سابق لرستان با بیان اینکه امروز هزار و ۴۴۶ روز است که در لرستان کار می کنم، ادامه داد: چهار جمعه تعطیل بودم و هیچ تعطیلی غیر از عاشورا نبود که سر کار نباشم که بعداز ظهر روز عاشورا هم سر کار آمدم.

بازوند با بیان اینکه در پروسه اینکه بخش خصوصی را به استان بیاورم هزینه های سنگینی پرداخت کردم، گفت: خیلی ها به من تهمت زدند که شریک سرمایه گذار است و عضو هیئت مدیره است، این تهمت ها را گروهی به من زدند و در این جمع همه را حلال می کنم.

وی ادامه داد: یک گروهی دیگر نسبت افترا و دروغ به من گفتند، نقل قول های غیرمنصافانه و غیرواقعی داشتند که آنها را حلال می کنم اما فراموش نمی کنم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.