تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم دورود و ازنا: هیچ تدبیری برای بیکاری لرستان اندیشیده نشده است

  • کد خبر : 99888
  • 30 شهریور 1396 - 8:27

به گزارش میرملاس مجید کیانپور در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به استان لرستان، گفت: واقعیت این است که لرستان گنج نهفته و ناپیدای ایران است اما به دلیل بی‌توجهی‌ها همچنان محروم و مظلوم باقی‌مانده است. توسعه‌نیافتگی استان لرستان آسیبی جدی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس […]

به گزارش میرملاس مجید کیانپور در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به استان لرستان، گفت: واقعیت این است که لرستان گنج نهفته و ناپیدای ایران است اما به دلیل بی‌توجهی‌ها همچنان محروم و مظلوم باقی‌مانده است.
توسعه‌نیافتگی استان لرستان آسیبی جدی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، توسعه‌نیافتگی استان لرستان را به خصوص در زمینه صنعت یک آسیب بزرگ دانست و افزود: لرستان سرشار از منابع کانی و طبیعی است اما هیج اراده‌ای برای بهره‌گیری و بهره‌برداری از این مواهب الهی وجود ندارد و به همین دلیل نیز محرومیت بر این استان سایه افکنده است.
ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت دوازدهم به نارسایی‌ها و کاستی‌های لرستان
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت دوازدهم به نارسایی‌ها و کاستی‌های استان لرستان، ادامه داد: بیکاری اساسی‌ترین مشکل و معضل این استان است که تا به امروز هیچ تدبیری برای آن اندیشیده نشده است و انتظار می‌رود دولت به این موضوع ورودی جدی کند.
نماینده مردم دورود و ازنا بهره‌برداری کامل و نهایی از دو پروژه اشتغال‌زا صنایع غذایی گهر دورود و مجتمع ذوب‌آهن و فولاد ازنا را با توجه به ظرفیت بالای اشتغال‌زایی آنان گام مهمی در کاهش نرخ بیکاری منطقه عنوان کرد و یادآور شد: از دولت انتظار داریم با تخصیص اعتبار کافی زمینه بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور را فراهم سازد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای نماینده اینو به ما نگو ،مردم به شما رای دادن که اینا رو به مسئولان بالاتر منتقل و حلش کنید ، والا همه میدونن بیکاری هست تورم هست فقر هست
    دیگه دوره این حرفا گذشته مردم کار عملی میخوان . اینام به ما نگید برید پشت تریبون مجلس بگید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.