تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کورانی فر: مدیران بروجردی در خدمات‎رسانی به زائران اربعین منتظر تعارف نمانند

  • کد خبر : 100293
  • 01 آبان 1396 - 12:59

به گزارش میرملاس علی کورانی‎فر در جلسه ستاد اربعین این شهرستان اظهار کرد: مدیران در خدمات‎رسانی به زائران اربعین حسینی منتظر تعارف نمانده و همچون سیستمی ارگانیک هر کجا احساس نیاز کردند، به ایفای نقش بپردازند. وی عنوان کرد: موکب شهید محمد بروجردی امسال از ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه به مدت ۸ روز در میدان آیت‎الله […]

به گزارش میرملاس علی کورانی‎فر در جلسه ستاد اربعین این شهرستان اظهار کرد: مدیران در خدمات‎رسانی به زائران اربعین حسینی منتظر تعارف نمانده و همچون سیستمی ارگانیک هر کجا احساس نیاز کردند، به ایفای نقش بپردازند.

وی عنوان کرد: موکب شهید محمد بروجردی امسال از ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه به مدت ۸ روز در میدان آیت‎الله بروجردی به زائران حسینی خدمات‎رسانی می‎کند.

فرماندار بروجرد با اشاره به فعالیت کمیته‎های یازدهگانه با حضور دستگاه‎های مختلف اجرایی در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: حیطه فعالیت هر یک از دستگاه‎ها در این کمیته‎ها مشخص شده است.

کورانی‎فر ادامه داد: کمیته امنیتی و انتظامی مهمترین در بین کمیته‎های یاد شده است، در کنار آن کمیته‎های دیگری همچون بهداشت و درمان، تنظیف و خدمات شهری، سوخت و حمل و نقل فعالیت می‎کنند.

وی تصریح کرد: کمیته‎های تغذیه، جمع‎آوری کمک‎های مردمی، اطلاع‎رسانی، امداد و نجات، اسکان، نظارت و برنامه‎ریزی کمیته‎های دیگری هستند که مسوولیت هر یک از آنها بر عهده یکی از دستگاه‎های اجرایی است و ادارات دیگری نیز در ای کمیته‎ها به ایفای نقش می‎پردازند.

فرماندار بروجرد در خصوص برپایی موکب در اشترینان اظهار کرد: بهتر است، خدمات‎رسانی به زائران حسینی در اشترینان در یک نقطه متمرکز شود.

کورانی‎فر همچنین بر ضرورت آمادگی مراکز درمانی به منظور مراجعات و یا وقوع حوادث احتمالی برای زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

وی سپس از شهرداری خواست که کار تنظیف و رفت و روب زباله‎ها در مکان برپایی موکب شهید بروجردی در میدان آیت‎الله بروجردی را به خوبی انجام داده و امکانات خدماتی مورد نیاز را برای حضور زائران مهیا کند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: مدیران دستگاه‎های اجرایی این شهرستان در خدمات‎رسانی به زائران اربعین حسینی منتظر درخواست و یا تعارف نمانند و نقش خود را به خوبی در این باره ایفا کنند، حتی اگر خدمات ارائه شده آنها در حوزه کاری دستگاهشان نباشد.

کورانی‎فر در ادامه از محرم و عاشورا به عنوان دانشگاه شیعیان یاد کرد و گفت: مسیر حرکت در این دانشگاه مشخص و تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.