تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

رئیس آموزش‌ و پرورش پلدختر: المپیاد ورزشی موجب شکوفایی، بالندگی و شادابی دانش آموزان می‌شود

  • کد خبر : 100315
  • 02 آبان 1396 - 21:15

به گزارش میرملاس علی جودکی عصر سه‌شنبه در چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان پسرانه شاهد پلدختر اظهار داشت: این المپیاد علاوه بر آماده کردن دانش آموزان برای شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی با برنامه‌ریزی درست و اصولی زیر نظر مربیان موجب کشف استعدادهای ورزشی در آنان می‌شود. وی افزود: آموزش‌وپرورش مجموعه‌ای […]

به گزارش میرملاس علی جودکی عصر سه‌شنبه در چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان پسرانه شاهد پلدختر اظهار داشت: این المپیاد علاوه بر آماده کردن دانش آموزان برای شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی با برنامه‌ریزی درست و اصولی زیر نظر مربیان موجب کشف استعدادهای ورزشی در آنان می‌شود. وی افزود: آموزش‌وپرورش مجموعه‌ای است که می‌تواند با استفاده از امکانات موجود در کنار اداره ورزش و جوانان زمینه ایجاد نشاط و شادابی و انگیزه‌های مختلف علمی، فکری، فرهنگی، هنری و ورزشی را در دانش آموزان فراهم سازد. رئیس اداره آموزش‌وپرورش پلدختر گفت: بر اساس سند ملی تحول بنیادین کوشش شده تا با الهام گیری از اسناد بالادستی و بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادین آن‌ها و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی تبیین شود. وی افزود: این تحول مبتنی بر آرمان‌های بلند نظام اسلامی باید معطوف به چشم‌انداز افق روشن ۱۴۰۴ ترسیم‌گر ایرانی توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با راهبردی اسلامی – انقلابی و الهام‌بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین‌المللی باشد.

جودکی به اهمیت نقش ورزش در سلامت افراد جامعه اشاره و خاطرنشان کرد:تلاش مربیان تربیت‌بدنی آموزشگاه‌ها، شناسایی توانمندی دانش آموزان درعرصه ورزش و ایجاد فضایی با نشاط وبرگزاری مسابقات بومی محلی در مدارس است. در ادامه دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های والیبال، دومیدانی، تنیس روی میز، طناب‌بازی و ورزش‌های بومی محلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خبرنگار: هما کریمیان/ فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.