تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون استاندار لرستان: تشکل‌های مردمی در پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر نقش ویژه و تاثیرگذاری دارند

  • کد خبر : 100323
  • 03 آبان 1396 - 8:21

به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دیروز در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: مواد مخدر به عنوان یک معضل در همه کشورهای دنیا مطرح بوده و در همین راستا کشور ما بواسطه موقعیت جغرافیایی که در دنیا دارد به عنوان یک محور و معبری برای انتقال مواد […]

به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دیروز در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: مواد مخدر به عنوان یک معضل در همه کشورهای دنیا مطرح بوده و در همین راستا کشور ما بواسطه موقعیت جغرافیایی که در دنیا دارد به عنوان یک محور و معبری برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه امروز ما، یک جامعه جوان است که بیشتر در معرض خطر قرار دارد، افزود: همواره در برنامه‌ریزی‌های مختلف حوزه مواد مخدر جایگاه خاص و ویژه‌ای داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: مواد مخدر مانند سایر کالاهای تجاری یک عرضه و یک تقاضا دارد، بعبارتی مواد مخدر توسط سودجویان و کسانی که به دنبال سوداگری هستند عرضه شده و از طرف برخی افراد جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خجسته پور عنوان کرد: مشارکت‌های مردمی بصورت عام و تشکل‌های سازمان یافته بعنوان کسانی که از دل مردم برآمده‌ و وظیفه دولتی ندارند، اما یک عرق ملی و مذهبی آنان را به این سمت کشانده نقش مهمی در حوزه عرضه و تقاضا دارند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع مقابله با مواد مخدر، افزود: در حوزه عرضه مهمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم بحث مقابله است که نقش مردم در این حوزه غیرمستقیم بوده و بصورت انتقال اطلاعات به کسانی که با توزیع مواد مخدر مقابله می‌کنند همکاری نمایند.

این مسئول اظهار داست: در حوزه تقاضا با دو موضوع پیشگیری و درمان مواجه هستیم بنابراین مردم در این حوزه نقشی مستقیم دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با اشاره به حضور موفق مردم در صحنه‌های بحرانی خصوصا جنگ تحمیلی بیان داشت: اگر با این رویکرد دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی برنامه‌های خود را ارائه دهند می‌توانیم از نیروهای مردمی بهره‌مند شویم.

خجسته‌پور افزود: مواد مخدر سلامت و زندگی جوانان ما را تهدید می‌کند و اقتصاد ما را متزلزل کرده، از این رو انتظار داریم عامه مردم در قالب تشکل‌ها مشارکت کنند که قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.