تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان: هدف ما بازگشت واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل لرستان به چرخه اقتصاد است

  • کد خبر : 100328
  • 03 آبان 1396 - 9:28

  به گزارش میرملاس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر موضوع رفع مشکلات و موانع شرکت‌های پارسیلون، صدر فولاد و ماشین‌سازی لرستان تاکید کرد. مهرداد غضنفری، در جلسه کارگروه تولیدی و امور اقتصادی با اشاره به واحدهای تولیدی نیمه تعطیل استان، اظهار داشت: هدف ما از بررسی مشکلات واحدها ادامه روند تولید […]

 

به گزارش میرملاس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر موضوع رفع مشکلات و موانع شرکت‌های پارسیلون، صدر فولاد و ماشین‌سازی لرستان تاکید کرد.

مهرداد غضنفری، در جلسه کارگروه تولیدی و امور اقتصادی با اشاره به واحدهای تولیدی نیمه تعطیل استان، اظهار داشت: هدف ما از بررسی مشکلات واحدها ادامه روند تولید و بازگشت به چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

وی حل مشکلات شرکت‌های پارسیلون، صدر فولاد و ماشین سازی لرستان را ضروری دانست و در ادامه افزود: برخی از مدیران واحدهای تولیدی توانایی استفاده از فرصت‌ها را ندارند و به دنبال حل موانع تولید نیستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به کل مطالبات شرکت پارسیلون بیان داشت: از سال ۷۸ مطالبات این شرکت محاسبه و جهت پرداخت به کنسرسیوم ابلاغ شده است.

وی افزود: در این خصوص، سهم بانک سپه از این میزان ٣٠ میلیارد ریال است که توسط این بانک پرداخت شده است.

مهندس غضنفری با اشاره به مدیریت زمان از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی اگر به موقع مشکلات را بررسی و عنوان کنند می‌توان در جهت رفع موانع و حل مشکلات واحدهای تولیدی راه‌حلی ارائه نمود اما متاسفانه با از دست دادن زمان مشکلات انباشته خواهند شد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف ماشین سازی لرستان، اعلام کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید علت اصلی عدم روند تولید گروه سرمایه‌گذاری شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد را بررسی و به کارگروه اعلام کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای غضنفری ،تحرک وخلاقیت در ارائه راهکارهای برون رفت صنعت استان در گرو مدیری قوی در مسند سازمان عریض وطویل وبی در پیکر صنعت ،معدن وتجارت می باشدکه طی دو سال اخیر به حاشیه رفته است وبه روزمرگی و پسرفت تنزل پیدا کرده است واین ایده بارها وبارها به استاندار محافظه کار وقت گوش زد وتذکر داده شد اما اعتنایی نکرد وعاقبت الامر دودش به چشم مردم می رود با این وجوبرای خنثی نمودن وبرون رفت این وضعیت اسفبار انتصاب مدیر توانمند وخلاق که سا لها تجربه اندوخته است ضروری واز نان شب واجب تر است متاسفانه استانداری سراغ به تنهایی در این قضیه سهیم بوده وهست به دلیل اینکه در چند سال پیش ……………. با پشتیبانی ولابی گری استانداری بر مسند این سازمان قرار گرفت که به درستی در آن زمان با مخالفت اصلاح طلبان که سهم به سزایی در پیروزی دکتر روحانی داشتند مواجه شد که استاندار وقت نسبت به این مهم بی تفاوت واهمیت ندار که خوشبختانی دیری نپائید که نامبرده عزل وبر کنار گردید وبرای بار دوم استانداری از تجربه اول عبرت نگرفت که …………………………. مدیر بیمه دی استان به خاطر لابی گری وپارتی حکم انتصاب نا فرجام ونا موفقش داده شد وایشان هم وغمش مبارزه باحامیان دکتر روحانی که به تعداد یک انگشت نمی رسیدند آغاز کرد ودر مقابل از اصول گرایان وجبهه پایداری حمایت کرد که در این بده بستان خود ساخته کنشگران حامی دکتر روحانی در نه شهرستان استان خواهان وخواستار بر کناری ایشان شد وگواه این موضوع سایتهای خبری استان است برکنار نشدن ایشان بر می گردد به حمایت استاندار سابق با این وجود می طلبد خسارات وارده شده مدیریتی که مزید بر علت عقب ماندگی اشتغال وتوسعه کسب کار وپیشرفت در امور صنعت است تکرار نشود.

  2. بها ندان به حرف وحدیث مردم ،ومردمی که با رای خودشان به دکتر روحانی باعث شد آقایان پست مقام بگیرند وبر مسند قدرت قرار بگیرند سزوار نیست به خواسته به حق آنها پاسخ داده نشود نزدیک به یک سال است حامیان دکتر روحانی از استاندار سابق واستاندار مستقر خواهان بر کناری وعزل مدیر سازمان صنعت ،معدن وحراست مطبوع ماندگار دوازده ساله حامی احمدی نژادی که حامیانش در دفاع از او چیزی برای گفتن ندارند هستند ولکن در عمل واجرا به خاطر معادلات پشت پرده دستشان می لرزد خبری نیست استاندار محترم به هوش باشند گول افراد منملق ونان به نرخ روز نخورند گر چه دستشان به جاهایی واشخاصی ذی نفوذ بند است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.