تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

لرستان بارانی می‌شود؛ مسوولین آماده مقابله با حوادث باشند

  • کد خبر : 100359
  • 04 آبان 1396 - 13:14

به گزارش میرملاس «رضا آریایی» با اعلام این خبر گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی امدادی استان لازم است تا آمادگی‌های لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند. وی افزود: شروع اولین بارندگی‌های پائیزه از روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه خواهد بود و لازم است شهرداری‌ها در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها […]

به گزارش میرملاس «رضا آریایی» با اعلام این خبر گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی امدادی استان لازم است تا آمادگی‌های لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.
وی افزود: شروع اولین بارندگی‌های پائیزه از روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه خواهد بود و لازم است شهرداری‌ها در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و انهار درون‌شهری اقدام کنند.
آریایی همچنین ادامه داد: ادارات راهداری شهرستان‌ها هم در پاک‌سازی و بازگشایی دهانه پل‌ها در جاده‌ها و محورهای ارتباطی بین‌شهری و روستایی تسریع لازم را به عمل آورند.
وی با اعلام این که ضروری است تا فرمانداران نیز در فرصت باقی‌مانده ضمن تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اقدام کنند، ادامه داد: همچنین لازم است تا فرمانداران نسبت به انجام آخرین هماهنگی‌های بین دستگاهی و انجام تمهیدات لازم با هدف حفظ آمادگی در بین دستگاه‌های اجرایی امدادی اقدام کنند.
مدیر کل مدیریت بحران لرستان بازدید از انبارها و ماشین‌آلات سنگین راهداری در گردنه‌ها، بررسی وضعیت پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر استان در محورهای بین‌شهری، بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات مستقر در واحدهای آتش‌نشانی و خدمات موتوری شهرداری‌ها، برقراری کشیک شبانه‌روزی در دستگاه‌های اجرایی امدادی و … را ضروری دانست و افزود: اداره کل مدیریت بحران استان نیز با شماره تلفن ثابت ۳۳۲۴۳۹۲۸ و نمابر شماره ۳۳۲۴۴۷۰۹ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات و اخبار و امدادرسانی به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و پدیده‌های طبیعی خواهد بود.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.