تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

خادمی: با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ۵ هزار فرصت شغلی در خرم‌آباد ایجاد می شود

  • کد خبر : 100456
  • 10 آبان 1396 - 8:04

  به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در بازدید از واحدهای اقتصادی و پروژه های در حال اجرای مرکز لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های خرم آباد متاسفانه از سالها پیش متوقف مانده اند اظهار داشت: یکی از این پروژه ها کارخانه سیمان بوده که حیف است این پروژه در […]

 

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در بازدید از واحدهای اقتصادی و پروژه های در حال اجرای مرکز لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های خرم آباد متاسفانه از سالها پیش متوقف مانده اند اظهار داشت: یکی از این پروژه ها کارخانه سیمان بوده که حیف است این پروژه در این حالت بماند.

وی با بیان اینکه بحث اصلی این پروژه انجام شده که آن هم تامین ارز و وارد کردن دستگاهها از خارج است گفت: مشکل این پروژه اختلاف نظر بین بانک، سرمایه گذار و شرکا است که این امر موجب شده که کار متوقف شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که این مشکلات حل شوند ادامه داد: در این راستا مقرر شد که جلسه ای برگزار شود و موضوع را حل و فصل کنیم چرا که بخش اصلی کار در این زمینه انجام شده و باید تصمیم گیری شود که چه کاری باید برای این پروژه انجام داد.

خادمی در ادامه سخنان خود با اشاره به به دو پروژه نیروگاهی در مرکز لرستان گفت: یکی از این طرح ها، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بوده که از سال ها پیش متوقف شده و تلاش های متعددی طی چند ماه اخیر برای اجرای آن صورت گرفته که خوشبختانه بحث فاینانس آن حل شده و در حال اجرای مقدمات در این زمینه هستند و امیدواریم با پرداخت منابع ارزی به پروژه در آینده نزدیک عملیات اجرایی این نیروگاه مجدد شروع شود.

وی همچنین با اشاره به نیروگاه ۸۹۰ مگاواتی خرم آباد نیز گفت: این نیروگاه مقرر است که توسط وزارت نیرو در خرم آباد احداث شود که کلنگ آن زده شده و تصمیم به اجرای آن گرفته اما مشکلاتی در اجرای آن وجود دارد که باید پیگیری صورت گیرد و زودتر عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: اگر این دو نیروگاه در خرم آباد به همراه تعدادی از پروژه خرد حوزه برق به بهره برداری برسند نه تنها لرستان از برق مطمئنی برخوردار خواهد بود و کمک می کند به توسعه بخش صنعت و کشاورزی، بلکه بخش عمده ای از نیازهای استان های همجوار را می توانیم تامین کنیم.

خادمی همچنین با اشاره به کارخانه لاستیک سازی خرم آباد نیز گفت: مشکلات منابع ارزی این پروژه تا حدودی حل شده اما یک سری اشکالات و اختلاف نظرهایی با بانک دارد که رفع آنها از طریق بانک مرکزی صنعت و معدن در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری رساندن این تعداد پروژه در مرکز لرستان بین چهار تا پنج هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود گفت: در این راستا باید تلاش کنیم این پروژه های نیمه تمام را به نتیجه برسانیم چرا که منجر به کارهای خیلی بزرگ در استان خواهد شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. این بارنیروهای دوگانه سوز ونان به نرخ روز با ترفند هایی متفاوت از گذشته قصد دارند با لابی گری که در مرکز دارند وبه همین واسطه نه تنها در سایر مدیریت ادارات وسازمانها ما مور نشوند بلکه به طور مرموز وبا لطایف الحیل خود را در قالب معاون استاندار جدید جا بدهند واین را می رساند که نه تنها خواسته حامیان دکتر روحانی برآورده نمی شود بلکه ارتقا پیدا خواهند کرد این موضوع کاملا” صحت دارد وتذکری مفید وعبرت آموز که استاندار محترم در انتصابات دقت لازم را داشته باشند ورای وخواسته مردم به راحتی توسط این گونه افراد به یغما برده نشود همانطور که در گذشته این روند نا فرجام ونا مبارک در سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان رقم خورد ان شا ء الله تکرار نشود.

  2. تا جایی که نیروهای اصیل و صادق اصلاح طلب وحامی دکتر روحانی وجود دارد چرا باید از وجود نیروهایی بهره بود که سیاستهای دولت را قبول ندارند بلکه منافع شان اقتضا می کند که با رانت وارد این میدان شوند ولذا شایسته است استاندار محترم با تیز بینی باهوشیاری کامل دست رد بر سینه این گونه افراد بزند.

  3. با سلام
    اینکه عده ای از دوستان مدام به استاندار محترم در قالب کامنت گذاشتن در سایت ها گوشزد می کنند که از نیروهای فلان جناح استفاده کنید و از این اظهار نظرها…
    سوال من از این دوستان اینست که به نظرتون بهتر نیست که با احترام به سلایق سیاسی همدیگر از استاندار محترم تقاضا داشته باشیم که شایسته سالاری کنند و افراد شایسته را در پست های مدیریتی انتخاب کنند فارغ از تفکر و سلیقه سیاسی شان؟؟؟؟؟؟
    اخه تا کی ما باید بگیم فلان جناح خوبه و اونیکی بد؟؟ اخه مگه میشه یک جناح صد در صد خوب باشه و جناح مخالفش صد درصد بد؟؟

  4. بعضیها مثل اینکه چشم دیدن ندارندومتوجه نیستند در طی ریاست جمهوری پدیده هزاره سوم واصول گرایان چه بلا وبحرانی کشنده وزمین گیر بر سر ملت ایران آمد جریان اصول گرایایی که احمدی نژاد را مقدس وبا تمام قدرت از ایشان حمایت کردند ودر مقابل معتقد بودند کسانیکه به احمدی نژادرای نداه اند بصیرت ندارنداما پایان کار آنها جز اختلاس دزدی چپاول بی اعتمادی بی حرمتی بد اخلاقی نتیجه ای دیگر نداشت از آن طرف ملت شریف ایران در دو انتخابات ریاست جمهوری با رای خود دست رد برسینه اصول گرایان زد طیفی که افزایش چند برابری یارانه را شعار خود سر داند وبا این وجود ملت پذیرای آنها نبود مع الوصف با این وجود آیا تمسخر آمیز وبی اعتنایی به رای ملت نیست اصول گرایان انتخاب شوند واین عقیده مرام ومسلک ۲۴۰۰۰۰۰۰ رای ملت به پای اصول گرایان نوشته شود هرگز ملت این را بر نمی تابند چرا که چندین بار در پای صندوقها اعلام برائت از مش اصول گرایان وتندروها اعلام کردند ودر مقابل حمایت تمام قد خود ار اصلاح طلبان اعلام کردند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.