تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

جودکی: پلدختر ۶۳ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است

  • کد خبر : 100467
  • 10 آبان 1396 - 13:17

به گزارش میرملاس به نقل از فارس علی جودکی ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانواده نخستین شهید دانش‌آموز شهرستان پلدختر محمدباقر عزیزی اظهار داشت: از ۳۶ هزار دانش‌آموز ایران اسلامی ۶۳ دانش‌آموز شهید متعلق به شهرستان پلدختر است . وی به نقش دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان انقلابی در طول […]

به گزارش میرملاس به نقل از فارس علی جودکی ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانواده نخستین شهید دانش‌آموز شهرستان پلدختر محمدباقر عزیزی اظهار داشت: از ۳۶ هزار دانش‌آموز ایران اسلامی ۶۳ دانش‌آموز شهید متعلق به شهرستان پلدختر است .

وی به نقش دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان انقلابی در طول دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و برای دفاع از کشور حماسه‌های بزرگی خلق کردند .

مدیر آموزش‌وپرورش پل‌دختر گفت: شهرستان پل‌دختر هشت معلم شهید و پنج معلم آزاده را در عرصه دفاع از آب ، خاک و کشورش در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است .

وی افزود: شهرستان پل‌دختر با توجه به جمعیت  بعد از نجف‌آباد اصفهان دومین شهر از نظر تعداد شهدا است که به هویزه ثانی لقب گرفته و این امر باعث افتخار است و فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند .

جودکی خانواده شهدا را سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود :وظیفه تک‌تک ما است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا دلیل بر این امر است .

مدیر آموزش‌وپرورش پلدختر عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرما‌ن‌های بزرگ شهیدان را همگان دانست و گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و دانش‌آموزان بسیجی در برهه‌های مختلف همواره خط مقدم کسب علم و دانش و مبارزه با استکبار هستند .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.