تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

بخشدار مرکزی نورآباد: ۸ تن سیب‌زمینی در مناطق محروم نورآباد توزیع شد!

  • کد خبر : 100491
  • 11 آبان 1396 - 9:54

محمدرضا امرایی بخشدار مرکزی نورآباد گفت: مقدار هشت تن سیب‌زمینی توسط خیرین شهرستان برای توزیع میان نیازمندان به فرمانداری شهرستان دلفان تحویل داده شد. وی عنوان کرد: به پیشنهاد فرماندار دلفان و با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی قرار بر این شد که سیب‌زمینی‌ها بین اهالی دهستان میربگ جنوبی توزیع شود. بخشدار مرکزی دلفان با […]

محمدرضا امرایی بخشدار مرکزی نورآباد گفت: مقدار هشت تن سیب‌زمینی توسط خیرین شهرستان برای توزیع میان نیازمندان به فرمانداری شهرستان دلفان تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: به پیشنهاد فرماندار دلفان و با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی قرار بر این شد که سیب‌زمینی‌ها بین اهالی دهستان میربگ جنوبی توزیع شود.

بخشدار مرکزی دلفان با اشاره به وجود ۴۰ روستا در دهستان میربگ جنوبی، خاطرنشان کرد: عوامل بخشداری مرکزی ۲۰ روستا از این دهستان را که نسبت به سایر روستاها از محرومیت بیشتری برخوردار بودن این مقدار سیب‌زمینی را توزیع کرد.

امرایی بابیان اینکه امیدواریم این‌گونه حرکت‌های ارزشمندی از سوی خیران تداوم داشته و الگویی برای سایر افراد باشد، افزود: بر اساس تعداد جمعیت خانوارها به هر فرد چهار کیلوگرم سیب‌زمینی تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. میشه به جای سیب زمینی گوشت توزیع کنید دیگه کی سیب زمینی میخوره

  2. لطفا به جای سیب زمینی نفت توزیع کنید .سرما در راه است

  3. الان باید چی بگیم دقیقا؟؟؟؟؟گیریم چند روز هم سیب زمینی خوردن…بعدش چی…اگه مریض شدن دارو هم رایگان توضیع میشه؟؟؟اونجا سرده لباس مناسب و رفت و آمد بچه ها به مدرسه رو هم رایگان میکنن؟؟؟؟ترسم از اینه که اهالی اونجا خوشحال باشن و ممنون مسؤولان…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.