تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

معاون استانداری لرستان: ۹ درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرا نشده است

  • کد خبر : 100509
  • 13 آبان 1396 - 9:28

  به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تاکنون ۱۲۶ جلسه ستاد تسهیل با ۴۶۰ مصوبه در لرستان برگزار شده که از آنها ۱۸۷ مورد در دست اقدام است و فرجه‌شان هنوز به اتمام نرسیده است. وی ادامه داد: ۴۱ درصد از این مصوبات اجرا نشده […]

 

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تاکنون ۱۲۶ جلسه ستاد تسهیل با ۴۶۰ مصوبه در لرستان برگزار شده که از آنها ۱۸۷ مورد در دست اقدام است و فرجه‌شان هنوز به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: ۴۱ درصد از این مصوبات اجرا نشده که معادل ۹ درصد کل مصوبات است و بخش عمده آن به واحد تولیدی و متقاضی بر می‌گردد.

غضنفری یادآور شد:  در این مدت ۲۳۲ مصوبه اجرا شده قطعی معادل ۵۰ درصد کل مصوبات داشته‌ایم که نرم قابل قبولی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان یادآور شد: وزیر درخصوص کارایی ستاد تسهیل استان‌ها گزارشاتی را به رئیس‌جمهور می‌دهد که خوش‌بختانه ما جایگاه خوبی در این گزارش‌ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به طرح‌های موثری که از مسیر ستاد تسهیل مشکلاتشان حل شده، بر می‌گردد که علی‌رغم اینکه ما در ستاد تسهیل استان موانع و مشکلات بسیاری از واحدها را حل کرده‌ایم اما انعکاس خوبی از آنها صورت نگرفته و باید تلاش کنیم این گزارش‌ها به خوبی منتشر شود.

غضنفری با اشاره به اینکه رتبه لرستان در پرداختی‌ها در بین استان‌های دیگر خوب است، تصریح کرد: بعضی از پرداختی‌ها به دلیل محدودیت‌های حد نصابی که در استان وجود دارد ثبت نشده‌اند که باید پیگیری شوند. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به پرداخت‌های مستقیم یادآور شد: یک نماینده باید برای پیگیری این پرداخت‌ها در نظر گرفته شود تا به سرانجام برسند و دبیرخانه ستاد نیز نامه‌ای در این خصوص تنظیم کنند و به بانک‌ها بفرستند تا پالایشی در معرفی شده‌هایی که به سرانجام نمی‌رسند انجام بگیرد تا در آمارها، تکراری صورت نگیرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.