تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان: به شبکه برق لرستان در جریان زلزله اخیر ۱.۹ میلیارد تومانی خسارت وارد شد

  • کد خبر : 100911
  • 28 آبان 1396 - 13:07

به گزارش میرملاس فریدون خودنیا در جلسه ستاد بحران لرستان در سخنانی با اشاره به خسارت ۱.۹ میلیارد تومانی به شبکه توزیع برق لرستان در جریان زلزله اخیر اظهار داشت: در جریان زلزله اخیر ۴۴ فیدر اصلی برق از مجموع ۲۶۰ فیدر در همان لحظه اول قطع شد. وی بیان داشت: با توجه به تجهیزات […]

به گزارش میرملاس فریدون خودنیا در جلسه ستاد بحران لرستان در سخنانی با اشاره به خسارت ۱.۹ میلیارد تومانی به شبکه توزیع برق لرستان در جریان زلزله اخیر اظهار داشت: در جریان زلزله اخیر ۴۴ فیدر اصلی برق از مجموع ۲۶۰ فیدر در همان لحظه اول قطع شد.

وی بیان داشت: با توجه به تجهیزات حفاظتی که روی شبکه برق استان داشته ایم و همچنین تبدیل شبکه فشار ضعیف برق لرستان به کابلی، خسارت روی این شبکه استان را نداشتیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه در همان دو ساعت اول بلافاصله تجهیزات حفاظتی و مانوری، تمام فیدرهای برق را مانور کردیم و مناطقی که آسیب دیده بودند را جدا کردیم و بقیه مناطق را طی دو ساعت وصل کردیم گفت: همچنین تا ظهر روز بعد همه مناطق را برق دار کردیم و همه اکیب ها را برای ترمیم شبکه ها مامور کردیم.

خودنیا با بیان اینکه بیشترین خسارت های به شبکه برق استان به ترانسفورماتور ها بود گفت: همزمان با ترمیم شبکه های برق استان، اکیب ها و تجهیزات خود را به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کردیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. گاهی مستداتی ازجمله عکس و فیلم در فضای مجازی که توسط مردم دست به دست شده نشان می دهد که عملکرد مدیران میانی برخی ادارات بدون خروجی است و بیشتر کاربرد خبری و تبلیغی دارد!!

    بعنوان مثال (روشنایی های محله اسد آبادی” کورش” شهر خرم آباد بصورت مقطعی ترتیب اثر داده میشود و بیشتر اوقات محله بدون روشنایی و کوچه های تاریک کورش در ذهنمان نقش بسته که لازم است امور مشترکین برق استان گام های موثرتری بردارد تا دیگر شهروندان نیز در رفاه باشند. )

  2. باسلام به مهندس خودنیا،آقای مهندس شما اطلاع دارید که استفاده ی غیر مجاز از برق،سالانه میلیاردها دلار به کشور زیان می رساند،جلوی خساراتی که زلزله به به شبکه توزیع برق می رساند شاید نتوان گرفت که البته آنهم راه حل دارد که مجالش نیست،اما آقای مهندس با اعمال قانون می توان جلوی خسارات به شبکه برق را گرفت ،چرا شرکت توزیع برق کوهدشت متخلفین را نه تنها به دادگاه نمی دهد بلکه آنها را تشویق به سرقت برق می کند این است اقتصاد مقاومتی،این است مطیع ولی فقیه بودن،چند ماه پیش به حضورتان آمدم ودر مورد پرونده یک متخلف صحبت نمودم،اما شرکت توزیع کوهدشت با کتمان حقیقت،جای شاکی و مهم را عوض کرد،اگر اتفاقی نیفتاده باید به مردم معرفی شوم واز اداره اخراج واعدام شوم،آیا این صندلی بی ارزش ریاست زودگذر ارزش دارد که حق مردم را نادیده بگیریم واسیر باند وباندبازی شویم؟جواب خون شهدا را اینگونه باید داد،خواهش می کنم که حراست را که کاملاّ در جریان می باشد و می داند که تخلف انجام گرفته ورود کند .

  3. قای بساط ………… دیگه بس کنید …بیشتر از این آبروی خود و دیگران را نبرید …شما که به احکام نظام اسلامی توجه ندارید …شما ۷۴ ضربه شلاق بخاطر بخاط همین افرائات را در پرونده خودت بعنوان سوسابقه ثبت کردیدید دیگه بس کنید …بخدا خجالت داره …من که هم شما را می شناسم جوری صحبت می کنید که شب ناصبح بیداری و کشیک می دهید پس چرا نگهبان بیچاره توی شیفت تو کشته شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.