تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

«تکنوکرات آرام و متدین» / کمی شناخت از استاندار جدید لرستان

  • کد خبر : 101104
  • 07 آذر 1396 - 15:37

در اواخر شهریور ماه سال جاری دکتر سیدموسی خادمی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد. دولت دوازدهم با ارتقاء استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که از عملکرد او راضی است. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک استاندار بومی و کمتر شناخته شده از […]

در اواخر شهریور ماه سال جاری دکتر سیدموسی خادمی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد. دولت دوازدهم با ارتقاء استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که از عملکرد او راضی است. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک استاندار بومی و کمتر شناخته شده از استان کهگیلویه بتواند با یک ارتقا از سوی دولت و انتصاب به عنوان استاندار استان لرستان معرفی شود.

یقیناً این ارتقاء برای دکتر سید موسی خادمی به خوبی بیانگر عملکرد او و نمره خوبی است که دولت به وی داده است. دولتی‌ها بیش از دیگران می‌دانند که امکانات و اعتبارات خادمی در مسیر مدیریت و توسعه استان چه اندازه بوده است و متناسب با آن هم به این نتیجه رسیده‌اند که این استاندار موفق بوده است.

«تکنوکرات آرام و متدین» عنوانی است که پیش‌تر برخی رسانه‌ها به خادمی دادند. او نشان داده است می‌توان اصلاح طلب بود اما تعامل و همکاری با سایر نیروها و گروه‌ها را نیز در برنامه داشت و می‌توان بدون از هیاهو و غوغا سالاری نیز کار کرد. همچنین از دیگر ویژگی های خادمی می توان به صبر، متانت، تواضع و اخلاق مداری اشاره کرد.

در دوران خادمی دراستان کهگیلویه یکی از تاریخی‌ترین استقبال‌ها از رئیس جمهور صورت گرفته و هم چنین در همین دوران بود که در انتخابات رقابتی دوازدهم ریاست جمهوری حسن روحانی موفق شد در استان کهگیلویه رأی بیشتری از روحانی کسب کند.

البته در کنار موفقیت‌های خادمی انتقاداتی هم به او جود داشته است که از جمله آنها می توان به ابقاء برخی مدیران مانده از دولت قبل که در مدت استانداری ایشان در کهگیلویه و بویراحمد تثبیت شدند، اشاره کرد.

لرستان یکی از پایلوت‌های مهم گردشگری و اقتصادی کشور است و دکتر خادمی این فرصت را دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی استان لرستان و با تکیه بر نیروهای «نخبه و کارآمد» و جلب حمایت سیاسیون، احزاب و نمایندگان استان در جهت توسعه و تعالی استان لرستان گام بردارد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام و درود بر جناب دکتر خادمی عزیز

    امیدواریم که در توسعه استان لرستان هم موفق باشند و نامشان به نیکی بدرخشد.

  2. انتظار داریم که استاندار جدید به احزاب اصلاح طلب بهای بیشتری بدهد و انها را در تصمیم گیری ها سهیم کند.

  3. باسلام/ سید والامقام جناب دکتر خادمی این توانایی را دارد که استان لرستان را در مسیر پیشرفت وتوسعه قرار دهد و از ظرفیت و قابیلت های استان( در تمامی زمینه ها) به نحو احسن استفاده کندو مهمتر از همه اینکه از افراد جوان ،خوش نام ،خوش فکر وحامی دولت در دستگاه ونهاد های مختلف استان استفاده نماید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.