تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان: واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی لرستان به زوج‌های جوان اختصاص می یابد

  • کد خبر : 101543
  • 30 آذر 1396 - 10:39

به گزارش میرملاس علی علیخانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سخنانی با اشاره به خانه‌های جوان  در استان اظهار داشت: در این راستا مقررشده که خانه‌هایی که قابل‌برگشت به ورزش و جوانان بوده مورد پیگیری قرار گیرد و در شهرستان‌هایی که موردنیاز بوده بر اساس طرح و اعتبار مصوب این خانه‌ها ایجاد […]

به گزارش میرملاس علی علیخانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سخنانی با اشاره به خانه‌های جوان  در استان اظهار داشت: در این راستا مقررشده که خانه‌هایی که قابل‌برگشت به ورزش و جوانان بوده مورد پیگیری قرار گیرد و در شهرستان‌هایی که موردنیاز بوده بر اساس طرح و اعتبار مصوب این خانه‌ها ایجاد شوند.

وی بابیان اینکه در این رابطه جلساتی برگزارشده اما هنوز به قطعیت نرسیده است گفت: در برخی از شهرستان‌ها مانند رومشگان، کوهدشت و دوره چگنی زمین دولتی نداریم، اما باید راهکار لازم و درخواست تملک زمین با کاربری اداری  در این زمینه انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر فاقد متقاضی نیز عنوان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که آمادگی واگذاری این واحدها راداریم و بهتر است که اولویت با زوج‌های جوان باشد.

علیخانی بابیان اینکه زوج‌های جوانی که از سال ۹۴ به بعد ازدواج‌کرده‌اند در اولویت قرار گیرند تصریح کرد: لیست این زوج‌ها تهیه شود و ما در سه شهرستان خرم‌آباد، الیگودرز و پلدختر واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که پیشرفت فیزیکی بخشی از این واحدها بالای ۴۵ تا ۶۰ درصد است که در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه تسهیلات پیش‌بینی‌شده برای تکمیل این واحدها ۴۰ میلیون تومان است گفت: متناسب با سطح زیربنا و محل قرارگیری حدود ۲۰ تا ۴۵ میلیون تومان آورده متقاضی نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بابیان اینکه پیشنهاد این بوده که تعاونی با این عنوان در ورزش و جوانان تشکیل شود گفت: در قالب این تعاونی زوج‌ها معرفی شوند تا روند دریافت تسهیلات را پیگیری کنند.

علیخانی بابیان اینکه در پلدختر ۲۸۰ واحد، در الیگودرز ۱۶۰ واحد و ۱۲۰ واحد در خرم‌آباد به زوج‌های جوان می‌توانیم اختصاص دهیم گفت: اولویت ما این بوده که واحدها را برای زوج‌های جوان در اسرع وقت تکمیل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.