تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نماینده ی پلدختر : توسعه اماکن ورزشی حق مردم است/ اعتبار هیئت‌های ورزشی افزایش یابد

  • کد خبر : 101810
  • 17 دی 1396 - 13:23

به گزارش میرملاس ، سیدحمیدرضا کاظمی روز یک شنبه در جلسه هم اندیشی روسای هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: اعتباراتی که به ورزش شهرستان اختصاص می یابد پاسخگوی نیاز هیئت های ورزشی این شهرستان نیست. وی افزود: ورزش شهرستان پلدختر دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی است که اگر در این حوزه […]

به گزارش میرملاس ، سیدحمیدرضا کاظمی روز یک شنبه در جلسه هم اندیشی روسای هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: اعتباراتی که به ورزش شهرستان اختصاص می یابد پاسخگوی نیاز هیئت های ورزشی این شهرستان نیست.

وی افزود: ورزش شهرستان پلدختر دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی است که اگر در این حوزه سرمایه گذاری شود نتایج قابل قبول و افتخارآمیزی برای شهرستان، استان و کشور به همراه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی به جایگاه ورزش شهرستان پلدختر در سطح استان و کشور اشاره کرد و گفت: ورزشکاران پلدختری در رشته های مختلف ورزشی مانند ورزش های رزمی، کشتی، فوتبال و… در سطح استان زبانزد و کشتی گیران پلدختری در میدان های بین المللی و در سطح ملی حرف برای گفتن دارند.

 وی افزود: شهرستان پلدختر از دیر باز و گذشته های بسیار دور نیز در ورزش های جمعی و انفرادی مانند فوتبال، والیبال، کشتی و ورزش های رزمی مطرح بوده که امروز نیازمند توجه ویژه مسئولان ورزشی استان است.

کاظمی با بیان این که توسعه اماکن ورزشی حق مردم پلدختر است، خاطر نشان کرد: انتظار می رود اداره کل ورزش استان لرستان با برنامه های توسعه ای خود پلدختر را به صورت ویژه مد نظر داشته باشد زیرا هیئت های ورزشی این شهرستان نیازمند حمایت ویژه متولیان امر ورزش هستند تا برای کشور نتیجه بخش و مفید باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس، پیگیر اختصاص اعتبار به هیئت های ورزشی پلدختر هستم و لازم است مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خود نیز اعتبارات خوبی به این هیئت ها اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان هیئت های ورزشی پلدختر حضور داشتند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای نماینده بنظرم اول قضیه رو از طریق رسانه و اون راهکارهایی ک شما بلدیدشلوغ کنید و بعد ۱۵۰ امضا هم جمع کنید تا مجتمع ورزشی درست کنن برات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.