تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رومشکان «۵۰ هزار» نفری بیمارستان ندارد!

  • کد خبر : 101934
  • 26 دی 1396 - 11:57

به گزارش میرملاس شهرستان رومشگان با جمعیت بالغ‌بر ۴۰ هزار باگذشت چهار سال از ارتقای آن از بخش به شهرستان، همچنان از نعمت بزرگ داشتن بیمارستان محروم است. یکی از اهالی شهرستان رومشگان بابیان اینکه رومشگان ۵۰ هزارنفری حتی یک درمانگاه مجهز ندارد گفت: حتی این شهرستان یک‌دندان پزشکی درست‌وحسابی هم ندارد. یکی دیگر از […]

به گزارش میرملاس شهرستان رومشگان با جمعیت بالغ‌بر ۴۰ هزار باگذشت چهار سال از ارتقای آن از بخش به شهرستان، همچنان از نعمت بزرگ داشتن بیمارستان محروم است.

یکی از اهالی شهرستان رومشگان بابیان اینکه رومشگان ۵۰ هزارنفری حتی یک درمانگاه مجهز ندارد گفت: حتی این شهرستان یک‌دندان پزشکی درست‌وحسابی هم ندارد.

یکی دیگر از اهالی شهرستان رومشگان در سخنانی بابیان اینکه شب گذشته فرزندم دل‌درد داشت و به خاطر یک درد ساده مجبور شدم که فرزندم را به شهرستان پلدختر ببرم گفت: چرا باید این‌گونه باشد و اگر در این مسافت من تصادف کنم چه کسی باید پاسخگو باشد؟

یکی دیگر از اهالی شهرستان رومشگان بابیان اینکه به خاطر نبود بیمارستان و مرکز درمانی در شهرستان رومشگان من مجبور شدم که همسر خود را به بیمارستان شهرستان پلدختر برای انجام عمل زایمان ببرم گفت: اگر ما در رومشگان امکانات بیمارستانی داشته باشیم چرا باید به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر برویم؟

نورالدین درمنان فرماندار شهرستان رومشگان در این رابطه بابیان اینکه یکی از خیرین شهرستان دو هکتار زمین برای احداث بیمارستان احداث کرده است اظهار داشت: در این راستا مکاتبات و مذاکرات زیادی داشتیم و درنهایت قرار است یک بیمارستان و یک مرکز درمان بستر در شهرستان احداث شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۱۵ برای احداث بیمارستان شهرستان است گفت: برای احداث مرکز درمان بستر شهرستان نیز دانشگاه علوم پزشکی با بنیاد علوی به‌عنوان متولی ساخت مراکز درمان بستر توافقاتی داشته و امیدواریم با توجه به مشخص شدن زمین و اقدامات اولیه قبل از سال شاهد عملیاتی شدن این پروژه و مطالبه مردم باشیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۷
  1. بادیدن تصاویرفکرکردم بیمارستان رومشگان افتتاح شده …چه اشکالی دارد نداشته باشددرعوض شهرستان شد

  2. ۳۰ هزار نفرن چند تا روستاست اینا رو شهری نکنین

  3. سال۹۴جمعیت رومشکان اعلام کردند۴۵هزاره سرشماری۹۵شد۳۹هزارالان۵۰هزارباباچه خبره بس نیست این همه دروغ وتناقض مردم رومشکان بزرگ ومحترم هستن امانه همشون متاسفانه یه سری کاری کردندکه هیچ وقت فراموش نخواهدشدزمان خودش همه چیزرومشخص خواهدکرد ملک… بدترین کارممکن روانجام داد

  4. دوستان عزیز به اون چند نفری که به تحریک یه عده حرکت زشتی کردن نگاه نکنید رومشکان و کوهدشت دو شهرستان نیستند یک شهرستان هستند یکی هستند هردو عزیزند و به خدا آدم های در کوهدشت و رومشکان هستند نسبت به جمعیتش که اینقدر بافرهنگ و با اصالتا که کمترجای من سراغ دارم اینجور انسانهای شریفی داشته باشند انشاالله در انتخابات آینده دست دزدان رای مردم را قطع میکنیم و منطق را بر احساس پیروز میکنیم

  5. پنجاه هزار نفر؟؟؟
    بازم مگه قراره رای گیری بشه، یا قراره کیک و ساندیس بدن که آمار زیادی میدین؟
    خوبه مردمش از داشتن بیمارستان استفاده کنن ولی به شعور دیگران توهین نکنید

  6. این دور ………………….دور قبل رومشگانی هارو کف دستشون میزاریم

  7. شنیدم با تااش ملاکشاهی میخوان یه بیمارستان دامپزشکی تو رومشکان بسارن.اگه حقیق داشته باشه واقعا خوبه با این نه تنها رومشکان قطب دامپزشکی استان میشه بلکه خیلی از مشکلات منطقه نیز حل میشه!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.