تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

جمیاری: مفسدان اقتصادی را باید در نمازجمعه شلاق زد

  • کد خبر : 102992
  • 20 اسفند 1396 - 7:46

به گزارش میرملاس حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به پیشرفت های شگرف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از ایران اسلامی است و همه قدرت های جهانی می دانند که با وجود ایران در منطقه حرفی برای […]

به گزارش میرملاس حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به پیشرفت های شگرف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از ایران اسلامی است و همه قدرت های جهانی می دانند که با وجود ایران در منطقه حرفی برای گفتن ندارند.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی در همه زمینه ها از جمله هوافضا، پزشکی، علوم نانو، ساخت صنایع دفاعی و ….در لبه تکنولوژی در حال حرکت است اما متاسفانه عده‌ای از روی ناآگاهی یا غرض ورزی همواره از فعل ما نمی توانیم استفاده می کنند اما مردم آگاهند و فریب این فضا سازی ها را نخواهند خورد.

وی به تاکیدات رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مداحان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی همواره حامی مستضعفان بوده و برای این امر از کسی اجازه نمی گیرد. مسئولان باید این هدف را دنبال کرده و به استکبار بفهمانند که ایران بر سر این مسائل با کسی مذاکره نمی کند.

امام جمعه شهرستان دلفان در ادامه سخنان خود به طرح حذف دلار از مبادلات تجاری ایران اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بخش عمده مبادلات تجاری ایران با کشورهای همچون ترکیه، چین و… است و اگر با این کشورها پیمان پولی امضاء شود، ۶۰ درصد تجارت کشور به راحتی در قالب پیمان پولی عملیاتی می‌شود و این کار در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت به صورتی قابل اطمینان اثر ضد تحریمی خواهد داشت.

وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: باید مفسدان اقتصادی را در نمازجمعه شلاق زد زیرا اینان باعث نا امیدی مردم شده اند . مطمئنا این کار باعث دلگرمی مردم شده و از خیلی از مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد.

جمیاری از تلاش های شهرداری و اتاق اصناف در جهت حل مشکلات مردم تشکر کرد و گفت: امیدوارم این دستگاه ها با کسانی که قصد راه‌اندازی کسب و کاری را دارند همکاری بیشتری کنند تا زمینه اشتغال بیشتری فراهم شود.

وی به آغاز دور جدید اعزام های راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی باعث می شود تا نسل جدید از نزدیک با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شوند و بدانند که رزمندگان و شهدا در راه صیانت از کشور چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته اند و نسل سوم چه وظیفه ای در قبال حفاظت و حراست از این دستاورد ها دارد.

امام جمعه شهرستان دلفان در پایان با اشاره به ورود برخی از فرهنگ های غلط به کشورمان، یادآور شد: برخی از اقدامات در چهارشنبه های آخر سال هیچ گونه تناسبی با فرهنگ ما ندارد و باید مراقبت های ویژه ای از فرزندان در این گونه ایام داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. دقیقا ولی از کی شروع بشه? از همین های که به زور مردم رو میکشونه که آقای فلانی یه کمکی بکن …

  2. جناب جمیار کدام مشکل توسط شهر داری واتاق اصناف حل شده که ما ندیدیم ذکر بشه خالی از لطف نیست !!!!!

  3. ………..ازمفسدان اقتصادی حرف میزنه تواین جامعه هیچی سرجای خودش نیست

  4. یکی از بزرگترین مفسده های زمانه تکیه زدن آشغالهایی……..

  5. با اینکه سن وسالی ندارد ونه انقلاب دیده ونه جنگ هشت ساله ……………………………… بدون عمل مردم مسایل روز جامعه به فوریت وآنی از رو مشکان دیافت کرده ومی کنند

  6. اگر بنا بر شلاق خوردن در آن مکان مقدس باشد کسانی شلاق میخورند که آبروی برای ……….. خدا همه ما را هدایت کنه

  7. ……………خدا راسپاس خیلی زود دستش برای همه رو شد …………

  8. با کسانی که حق الناس رو زیر پاگذاشتن چکارکنیم

  9. …………. اگر کمک نکنید در تریبون اعلام می کنم فلان مسوو ل اداره کم کار است وای از این دوره زمانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.