تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

نماینده دورود و ازنا: آقای استاندار! به داد لرستان برسید/ نسبت به استان‌های هم‌جوار ۷۰ سال عقب‌تر هستیم!

  • کد خبر : 103046
  • 25 اسفند 1396 - 0:34

به گزارش میرملاس مجید کیان پور شامگاه ۲۳ اسفندماه، در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خطاب به استاندار و مدیران، انتقادات شدیدی را مطرح کرد و اظهار داشت: متأسفانه بخش خصوصی در استان «لِه» شده و استاندار بایستی تغییر رویکرد دهد. وی با بیان اینکه مواردی که امشب در این جلسه مطرح شد جای تأسف […]

به گزارش میرملاس مجید کیان پور شامگاه ۲۳ اسفندماه، در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خطاب به استاندار و مدیران، انتقادات شدیدی را مطرح کرد و اظهار داشت: متأسفانه بخش خصوصی در استان «لِه» شده و استاندار بایستی تغییر رویکرد دهد.
وی با بیان اینکه مواردی که امشب در این جلسه مطرح شد جای تأسف دارد که وقت استاندار و نمایندگان مجلس برایش هدر برود، افزود: این‌گونه جلسات در حد کارشناسی و مدیران کل استان نه در حد استاندار و نمایندگان مجلس!
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات لرستان درون استانی است، تصریح کرد: به‌ طور مثال در حوزه اشتغال وقتی یک شرکت پیمانکاری قراردادی را منعقد می‌کند کسانی که در آن کار فعالیت دارند به آمار اشتغال استان اضافه می‌شوند و این در صورتی است که یک کار پیمانکاری در نهایت یک سال بعد به پایان می‌رسد.
کیان پور با اشاره به اینکه در استان با “آمارها” بازی می‌شود، اظهار داشت: باید به‌ صورت شفاف به دنبال تقویت بخش خصوصی باشیم.
وی با بیان اینکه یک شخصی که مدرک دیپلم را هم ندارد و با کراوات می‌آید که به آن زمین بدهیم، افزود: این در صورتی است که به حدی بروکراسی ادارات زیاد شده که سرمایه‌گذاران رغبت نمی‌کنند در استان خودشان سرمایه‌گذاری کنند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مدیران استان برای توسعه به “سینه می‌زنند” و هر کاری را بتوانند انجام می‌دهند، تصریح کرد: برخی هم برای اینکه برایشان مشکلی ایجاد نشود حتی از یک جوی آب هم رد نمی‌شوند و قدرت ریسک ندارند!
کیان پور با بیان اینکه برخی از مدیران ترمز استان شده‌اند و مانع‌تراشی می‌کنند، خاطرنشان کرد: به‌طور مثال در یک حوزه‌ای که سرمایه‌گذار می‌خواهد اقدام کند، دستگاه مربوطه ۱۰ ایراد جلوی پایش می‌گذارد که وزرا هم نمی‌توانند این ایرادات را برطرف کنند!
وی خطاب به استاندار گفت: ” آقای استاندار! به داد استان برسید”، شما باید تغییر رویکرد دهید و به‌طور ویژه به فکر توسعه استان باشید.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون یک مدیر هم نزد من نیامده که مطالبه دستگاهش را پیگیری کنم، اظهار داشت: ما باید مطالبه گر و به فکر توسعه استان باشیم.
کیان پور همچنین با اشاره به اینکه لرستان نسبت به استان‌های هم‌جوار ۷۰ سال عقب‌تر است، افزود: اگر مطالبه نکنیم استانمان به همین وضعیت باقی خواهد ماند!
وی با بیان اینکه آقای استاندار وقت خود را در این جلسات هدر ندهید، افزود: مردم از استاندار می‌خواهند که به فکر توسعه استان باشد و بخش خصوصی را تقویت کند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار لرستان بدون حاشیه و تبلیغات به‌صورت هفتگی مطالبات استان را در مرکز پیگیری می‌کند، اظهار داشت: اما این حد کافی نیست و همه باید برای توسعه استان کمک کنیم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۳
  1. من نه طرفداراستاندارم نه هیچ مدیری فقط حق وحقیقت
    آقای نماینده خودش قبلا تو استانداری چه گلی زد؟

  2. نماینده ها که مخالف بازوند بودید با این همه تلاش حالا ایشون هم چون کاری نمیکنندمختلف هستید کلا مخالف بودن خوب است

  3. سلام برادر کیانپور
    شاید با یک سوال ساده میخواهم جوابی به گفته های به ظاهردلسوزانه شما بدهم.
    از آقای زندیفر چه خبر؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.