تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اجرای ۲۷۳طرح هادی در روستا‌های لرستان

  • کد خبر : 103368
  • 27 آذر 1397 - 8:09

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ مسعود رضایی گفت: سال گذشته ۲۷۳ طرح هادی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در لرستان اجرا شد که نسبت به سال‌های قبل از آن رشدی دو برابری داشته است. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، تصریح کرد: در مجموع در هزار و ۵۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ مسعود رضایی گفت: سال گذشته ۲۷۳ طرح هادی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در لرستان اجرا شد که نسبت به سال‌های قبل از آن رشدی دو برابری داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، تصریح کرد: در مجموع در هزار و ۵۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان که ظرفیت و قابلیت تهیه طرح هادی را داشته‌اند، این طرح انجام شده و مابقی روستا‌ها به‌دلیل موانعی از جمله استقرار در حریم سد، حریم راه، بستر رودخانه و یا مناطق رانشی طرح هادی تهیه نمی‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های طبیعی روستا‌های استان تلاش شده مناطق هدف گردشگری شناسایی و ساماندهی شود و ۱۰ روستای استان که این قابلیت را دارند انتخاب شدند تا طرح‌های هادی به محوریت گردشگری در آن‌ها اجرا شود.

رضایی، گفت: در حال حاضر اجرای طرح هادی روستا‌های «بیشه» خرم‌آباد، «ولیعصر» پلدختر، «ونایی» بروجرد و امام‌زاده «قاسم» ازنا وارد فاز اجرایی شده است.

وی، تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به‌منظور ایجاد خانه‌های بوم‌گردی و تعمیر واحد‌های موجود در روستا که قابلیت نگهداری دارند پرداخت می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.