تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
19

حسن شاهرخی کاندیدای احتمالی دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان

  • کد خبر : 103500
  • 27 خرداد 1398 - 9:29

‍     زندگی‌نامه‌ی مهندس #حسن_شاهرخی کاندیدای احتمالی دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان برگرفته از سایت شخصی مهندس حسن شاهرخی و از زبان ایشان : در ۱۸خرداد ١٣۵٣ در قم به دنیا آمدم. با آنکه در خانواده ای مذهبی بزرگ شدم ولی همیشه به موسیقی علاقمند بودم . گاهی فکر […]

‍     زندگی‌نامه‌ی مهندس #حسن_شاهرخی کاندیدای احتمالی دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان برگرفته از سایت شخصی مهندس حسن شاهرخی و از زبان ایشان :

در ۱۸خرداد ١٣۵٣ در قم به دنیا آمدم.
با آنکه در خانواده ای مذهبی بزرگ شدم ولی همیشه به موسیقی علاقمند بودم . گاهی فکر میکنم خدا هم موسیقی را دوست دارد وگرنه سقف آسمان را آنقدر بلند نمی ساخت.
کودک بودم شاید هم کمی بزرگتر می فهمیدم که خدا خیلی نزدیک است آنقدر که قبل از آنکه به یادش بیفتم در کنار من حاضر است.
بزرگتر شدم و دست و اراده ی او را خیلی قوی تر از خواست و اراده ی خود یافتم…
در تحصیل ،در تجربه و در مسئولیت همیشه چند قدم جلوتر از من بوده…
پدرم قاضی محاکم بود و هر از گاهی در شهرى مامور به خدمت بود. با اقوام و فرهنگ های زیادی زندگی و مراوده داشتم و همین خلق مدارا و ارتباط خوب را در من شکل داد.
همراه پدر در مجالس علمی و مذهبی بودم و این بستری مناسب برای ذهن همواره پرسشگر من بود.
به سبب شغل پدر درد جامعه را میشناختم و در اثر مجالست با اهل علم و دین، پی به مسئولیت انسان آگاه میبردم.
بعد از تحصیل در دانشگاه و ورود به جامعه صنعتی، همیشه درپی آن بودم که هدف انسان زحمتکش امروز را ارجمندتر از کسب درآمد ببینم و در افق فعالیت های خود، کارگر و یا متخصص را فرشتگانی ستودنی برای آباد کردن زمین جهت زندگی والاتر و بهتر دانسته ام. کار در کارخانجات خودروسازی، معدن، فولاد، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، لیزینگ و مناطق ویژه اقتصادی به خصوص منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژى بر پارسیان برایم مشق این نوشته بود که: فارغ از فرهنگ، قومیت، مذهب، جغرافیا آنچه به تلاش ما اهمیت می دهد تعالی و بالندگی روح انسانی است. آباد کردن آب و خاک ، ایجاد اشتغال، افروختن نور امید در دل جوانان.
و من خدمتگزار در این عرصه ام
راستگویی و شجاعت را از پدرم آموختم
قهرمان زندگیم امام حسین(ع) است.
قضاوت نکردن را همواره تمرین می کنم .
و مهرورزی را تکلیف هر روزه ام ساخته ام.
گاهی با خواندن کتابی عرفانی و گاهی با مطالعه کتابی فلسفی برای خود مهمانی مجللی ترتیب می دهم. آراسته ام به سادگی و زیبایی. اعتماد به دیگران برایم اسان و راحت است. احترام به پدر و مادر برایم تکلیف نیست بلکه عادتی عاشقانه و سلوکی عارفانه است همان طور که عشق ورزی به فرزندم این گونه است. اقوام مختلف ایران از گیلان، شیراز تا جنوبی ها و یزدی ها و عموم لرها و لک‌ها را بیش از حد دوست دارم .
خدمتگزارى به انسان ها را دوست دارم حمایت از جوان ها و بانوان برایم مهم است . حالا چه مدیر باشم چه گارسون یک رستوران! انجام هر کارى را با بالاترین کیفیت می خواهم. به بازیگرى علاقه وافر دارم. سفر، موسیقی، کتاب و مصاحبت با دوستانم حالم را خوب می کند. باور راسخ دارم که تعالی ما در گرو توجه به تعالی دیگران است. همکاران و دوستانم را جزئی از خانواده خودم میدانم و خوشحالی آن ها برایم ارزشمند و دغدغه شان، برایم مهم است.

🌎 #میرملاس

گفتنی است حسن شاهرخی هم اکنون مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان هرمزگان میباشد که با حضور حدود ۴ ساله در این سِمَت توانسته است به اذعان مسئولین ارشد استان هرمزگان تحولی خوب و چشمگیر در عرصه سرمایه گذاری در این منطقه و زمینه اشتغالزایی پایدار نیز فراهم آورد که بارها سبب تشکر و تقدیر استاندار هرمزگان از مدیریت مهندس شاهرخی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شده است.
شاهرخی طی این مدت تعداد زیادی از همشهریان کوهدشتی را در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به کار گرفته است و این نشانگر تعصب و علاقه و احساس تکلیف مضاعف ایشان به جوانان بیکار شهرستان کوهدشت میباشد.
حسن شاهرخی بهمن ماه ۱۳۹۴ طی حکمی از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت، به عنوان مدیرمنطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان هرمزگان و عضو هیات اجرایی منطقه یاد شده منصوب شد.
شاهرخی در کارنامه اجرایی موفق خود عضویت در هیات مدیره چندین شرکت صنعتی و بنگاه مهم تولیدی کشور را به ثبت رسانده و پیش از این به عنوان مدیر مجتمع عظیم سنگ آهن سیرجان عهده دار مسئولیت بوده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.