تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
16

شهرداری کوهدشت ۶۰ میلیارد ریال به کارکنان خود بدهی دارد

  • کد خبر : 103505
  • 15 دی 1397 - 9:59

    به گزارش میرملاس ، محمدرضا محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست با شهرداران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: ۵۲۰ میلیارد ریال بین شهرداری ها و ۲۷۰میلیارد ریال بین دهیاری ها استان توزیع شد. وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده به ۹ درصد رسیده است که سه درصد آن را عوارض […]

 

 

به گزارش میرملاس ، محمدرضا محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست با شهرداران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: ۵۲۰ میلیارد ریال بین شهرداری ها و ۲۷۰میلیارد ریال بین دهیاری ها استان توزیع شد.
وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده به ۹ درصد رسیده است که سه درصد آن را عوارض شامل می شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان نیز در ادامه این نشست گفت: ۲هزارو ۳۰۰ طرح فعال و غیر فعال در استان وجود دارد که برای تکمیل آن ۱۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است
فرشاد یوسفوند افزود: از این تعداد ۲۰۰ طرح ملی و مابقی استانی هستند.
وی اضافه کرد: بیشترین تخصیص اعتبار طرح های استان در حوزه نفت و گاز است که در مجموع ۸۱ درصد اعتبارات این حوزه تخصیص یافت.
وی بیان کرد: یکهزار میلیارد ریال اعتبارات سرمایه ای استان است که ۵۰ درصد آن تخصیص یافته همچنین اعتبارات توازن روستایی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که ۱۳درصد آن تخصیص یافت.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه اظهار داشت: کارکنان شهرداری ‌های لرستان یکهزارو ۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات معوق دارند.
احمد مرادپور افزود: شهرداری بروجرد با هشت ماه حقوق معوق ۴۱۰میلیارد ریال و شهرداری خرم آباد با پنج ماه حقوق معوق ۲۶۰میلیارد ریال به کارکنان خود بدهی دارند.
وی افزود: شهرداری سلسله و چغابل با پنج ماه حقوق معوق ۶۵میلیارد ریال، شهرداری دورود با پنج ماه حقوق معوق ۸۰میلیارد ریال و شهرداری کوهدشت با ۶ماه حقوق معوق ۶۰ میلیارد ریال به کارکنان خود بدهی دارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.