تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

اعزام تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده لرستان

  • کد خبر : 104262
  • 11 اردیبهشت 1398 - 4:10
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیک امید در قالب طرح امداد فرهنگی وارد مناطق سیل‌زده استان شد.

 

محمدی افزود: مربیان کانون از استان‌های مختلف کشور به همراه گروه‌های داوطلب تئاتر از انجمن نمایش کانون و گروه‌های هنری و مربیان استان لرستان در طرح امداد فرهنگی به مناطق آسیب دیده از سیل حضور دارند.

وی بیان کرد: در طرح امداد فرهنگی پیک امید علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده لرستان، تعداد زیادی بسته فرهنگی اهدایی کانون پرورش فکری، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی وهدایایی از استان‌های همجوار به کودکان سیل‌زده اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهارداشت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اولین برنامه خود در شهر سیل زده دوره چگنی و روستا‌های بخش شاهیوند حضور یافته و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان پرداخت.

محمدی روز اضافه کرد: روز ۱۲ اردیبهشت کودکان و نوجوانان شهر کوهدشت در صبح و شهر ستان رومشکان در عصر، میزبان گروه‌های امداد فرهنگی کانون «پیک امید» هستند.

وی ادامه داد: در روزجمعه ۱۳ اردیبهشت کاروان امداد فرهنگی و تماشاخانه سیارکانون در شهر و روستا‌های تابع معمولان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در روز شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در کنار کودکان و نوجوانان و خانواده‌های سیل زده شهرستان پلدختر و روستا‌های تابع آن خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=104262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.