تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

ورود سامانه بارشی سیل آسا به لرستان/ مردم آگاه شوند

  • کد خبر : 110138
  • 04 اسفند 1398 - 8:29

    موسی خادمی در جلسه مدیریت بحران لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از مشارکت خوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنیم. به گزارش میرملاس ؛ استاندار لرستان با اشاره به برگزاری خوب انتخابات در استان، افزود: این دوره از کم حاشیه‌ترین دوره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در […]

 

 

موسی خادمی در جلسه مدیریت بحران لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از مشارکت خوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنیم.

به گزارش میرملاس ؛ استاندار لرستان با اشاره به برگزاری خوب انتخابات در استان، افزود: این دوره از کم حاشیه‌ترین دوره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بود.

خادمی بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی قدرتمندی از ساعات پایانی دوشنبه وارد استان می‌شود که مردم باید به خوبی از این سامانه آگاه شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حال آماده شدن برای این بحران هستند.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن بایستی بستر رودخانه پلدختر را از تجهیزات خالی و شرایط را برای خروج بیشترین میزان دبی این رودخانه آماده کند.

خادمی با بیان اینکه شهرداری دورود و خرم‌آباد بایستی رودخانه‌های داخل شهرها را آماده بیشترین عبور دبی رودخانه‌ها کنند، گفت: اگر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به میدان بیایند از این بحران به خوبی عبور خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.