تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
13

شهیدان مایه رونق حیات معنوی در جامعه هستند

  • کد خبر : 113145
  • 19 تیر 1399 - 10:18

    به گزارش میرملاس ؛حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاره کنگره ۶۳۰۰ شهید استان به ریاست استاندار لرستان اظهار داشت: شهید جان خود را در خدمت اسلام قرار داده و بعد از شهادت با ایجاد فضای معنوی به جامعه اسلامی خدمت می کنند. وی اضافه کرد: […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاره کنگره ۶۳۰۰ شهید استان به ریاست استاندار لرستان اظهار داشت: شهید جان خود را در خدمت اسلام قرار داده و بعد از شهادت با ایجاد فضای معنوی به جامعه اسلامی خدمت می کنند.

وی اضافه کرد: باید صدای شهید را شنید و به آن عمل کرد این کنگره راهی برای رساندن صدای شهیدان است همچنین باید صدای شهید در جامعه تاکید و یادآوری شود.

وی افزود: باید مدبرانه و با شیواترین روش این وظیفه را انجام داد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: باید کنگره ۶۳۰۰ شهید استان بتواند حرکت ما را به سوی اهداف و آرمان‌ها تضمین کند و به شکل دقیق قرآن، اسلام و فرهنگ دین را ارتقا دهد و معارف شهادت که ایثار و ایمان می باشد را در مخاطبان نافذ کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: باید از گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی به شکل مطلوب در جامعه بهره برد و از این ظرفیت استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=113145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.