تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۳۵ هزار تن سیب در بروجرد تولید می‌شود

  • کد خبر : 118379
  • 20 بهمن 1399 - 8:28

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در زمینه گردشگری در بروجرد وجود دارد شاید اولین پتانسیل ما بحث آب‌وهوای شهرستان است که دارای چهارفصل است. وی تصریح کرد: در بحث گردشگری خیلی ظرفیت داریم ولی ممکن است که در این راستا خیلی کار نشده باشد و بخش خصوصی وارد کار شده […]

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در زمینه گردشگری در بروجرد وجود دارد شاید اولین پتانسیل ما بحث آب‌وهوای شهرستان است که دارای چهارفصل است.

وی تصریح کرد: در بحث گردشگری خیلی ظرفیت داریم ولی ممکن است که در این راستا خیلی کار نشده باشد و بخش خصوصی وارد کار شده اتفاقات خوبی در شهرستان در حال شکل‌گیری است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: یک منطقه گردشگری جدیدی به‌عنوان بیشه دالان در حال احداث بوده که بسیار زیبا است و قسمتی از آن برای بومگردی یا گردشگری در آنجا در حال طراحی است.

گودرزیان اضافه کرد: منطقه دیگر در بروجرد گلدشت بوده که چشم‌انداز بسیار زیبا دارد و از گلدشت که عبور کنیم و پس از عبور از باغ‌های سیب این منطقه به ونایی می‌رسیم دربند ونایی محیطی بسیار زیبا بکر و قشنگ است که امیدواریم از این ظرفیت استفاده شود چراکه امروز شاید صنعت خیلی کار برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی مردم خیلی کار انجام ندهد اما در راستای گردشگری می‌تواند کارهای مفید و خوبی انجام بگیرد.

وی بیان کرد: بروجرد در یک منطقه‌ای قرارگرفته که خوزستانی‌ها به این شهر خیلی راحت می‌توانند سفر کنند و در واقع از این آب‌وهوا استفاده کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همچنین بند خاکی در قسمت شمال بروجرد ایجاد شده یک منطقه واقعاً دیدنی و جذاب برای گردشگری است که ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

گودرزیان اظهار کرد: سالانه ۳۵ هزار تن سیب در بروجرد وجود دارد ولی صنایع تبدیلی آن را نداریم که امیدواریم از این صنایع استفاده کنیم و برای بروجرد یک برنامه پنج‌ساله در نظر بگیریم که به‌عنوان توسعه بروجرد مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: دو تا دانشگاه توانمند؛ دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی در بروجرد فعال هستند که خوشبختانه چند سالی است که با صنعت عجین شده‌اند و یکسری کارهای تلفیقی در حال انجام است که در آینده شاهد نتیجه و ثمره آن خواهیم بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.