تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکونی در لرستان/ ۱۴۰۰ میلیارد طرح افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 118383
  • 20 بهمن 1399 - 9:09

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز به منظور افتتاح چند طرح و بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان وارد فرودگاه این شهرستان شد. وی، بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکونی محرومین که سال گذشته کلنگ‌زنی […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز به منظور افتتاح چند طرح و بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان وارد فرودگاه این شهرستان شد.

وی، بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکونی محرومین که سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود، را از مهمترین اهداف سفر خود برشمرد.

نوبخت همچنین به توافق میان استانداری و سازمان برنامه و بودجه مبنی بر سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در جهت جهش تولید و ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی اشاره کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین از افتتاح ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی در لرستان به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این طرح ها بر اساس اولویت تکمیل و افتتاح می شوند.

گفتنی است بازدید از پروژه بازسازی پل منطقه ماسور خرم‌آباد، پل آیت‌الله کمالوند، افتتاح چندین طرح عمرانی از جمله پالایشگاه خرم‌آباد، بازدید از مناطق سیل زده پلدختر و بهره‌برداری از فاز نخست دیواره ساحلی این شهرستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه در لرستان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.