تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تیم فوتبال خیبر خرم‌اّباد حریف شهید قندی یزد در جام حذفی شد

  • کد خبر : 118391
  • 21 بهمن 1399 - 7:40

محمود انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه زمان برگزاری این مسابقه از سوی فدراسیون بعدا اعلام می‌شود افزود: دیدار ۲ تیم در شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان برگزار می شود. وی ادامه داد: تیم خیبر در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و تیم قندی نیز […]

محمود انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه زمان برگزاری این مسابقه از سوی فدراسیون بعدا اعلام می‌شود افزود: دیدار ۲ تیم در شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم خیبر در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و تیم قندی نیز برای راهیابی به مرحله چهارم با آمادگی ادامه مسابقات جام حدفی قهرمانی کشور را در فصل جاری پیگیری می‌کند.

تیم فوتبال شهید قندی ، ۱۹ بهمن‌ماه جاری در یزد  با کسب پیروزی پرگل پنج بر صفر در مقابل تیم «پادما یدک ایرانیان» اصفهان به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم شهید قندی تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته ۲ ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ‌آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیرگروه دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد که رقابت‌ها با اعلام  فدراسیون آغاز می‌شود.

تیم شهید قندی در لیگ ۲ در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.