تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فجر ۹۹/ نظام سلطه از حرکت رو به پیشرفت انقلاب هراس دارد

  • کد خبر : 118413
  • 22 بهمن 1399 - 10:43

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا، آیت الله احمد مبلغی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه در مقابل هر پیشرفت، حرکت رو به رشد و تفکر ناب می ایستد و اصل  واهمگی و ناراحتی نظام سلطه نسبت به ایران این است که […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا، آیت الله احمد مبلغی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه در مقابل هر پیشرفت، حرکت رو به رشد و تفکر ناب می ایستد و اصل  واهمگی و ناراحتی نظام سلطه نسبت به ایران این است که انقلاب اسلامی از مدار وابستگی و تبعیت رها شده است و آنها، این رها شدگی را نمی پذیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه مولفه های قدرت را با نگاهی که انقلاب خلق کرده است می توان در چند عنصر اصلی حرکت، پیشرفت و عدم توقف مشاهد کرد.

آیت الله مبلغی ادامه داد: یکی از این مولفه ها این است که بر اسلام تمرکز اساسی داشته باشیم چراکه اسلام دین پیشرفت، توسعه و عدالت است.

وی گفت: مردم یک مولفه مهم و همیشه در صحنه این نظام و انقلاب است چراکه ملت ولایتمدار باید عدالت را در صحنه عمل ایجاد کنند، که مردم فهیم ایران با شعور و درک خود یک عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند.

وی با بیان اینکه ” استقلال” از دیگر مولفه های قدرت انقلاب است خاطرنشان کرد: نباید از مردم و تمرکز اساسی بر آنها غافل شویم چون هرچه مردم پرنشاط تر باشند تضمین حرکت به سمت پیشرفت تقویت می شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری  گفت:  یکی از مهمترین مولفه های قدرت در کشور، “رهبری” است چراکه در شخصیت مقام معظم رهبری یک نقشه راه پرقدرت، هوشمند و عالمانه وجود دارد.

 راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

با توجه به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی بخاطر شیوع کرونا در دستور کار همه قرار دارد به همین منظور امسال مردم بجای پیاده روی در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی خودرویی خودر را در تمام شهرهای لرستان آغاز کرده اند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر خودروهای خود نصب کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.