تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ثبت میانگین ۶۱میلی‌متر بارندگی در لرستان

  • کد خبر : 118607
  • 01 اسفند 1399 - 7:47

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سامانه بارشی که از ساعات ابتدایی روز گذشته وارد آسمان استان شده  در ساعات ابتدلیی امروز به صورت کامل از جو لرستان خارج ‌شد. وی افزود: طی دو روز آینده شاهد پدیده جوی خاصی در استان نیستیم تنها در بیشتر نقاط استان شاهد […]

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سامانه بارشی که از ساعات ابتدایی روز گذشته وارد آسمان استان شده  در ساعات ابتدلیی امروز به صورت کامل از جو لرستان خارج ‌شد.

وی افزود: طی دو روز آینده شاهد پدیده جوی خاصی در استان نیستیم تنها در بیشتر نقاط استان شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد:  روز یک شنبه یک سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که این سامانه باعث وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی استان می‌شود.

اکبری با اشاره به اینکه امروز شاهد نفوذ یک توده هوای سرد به لرستان هستیم، تصریح کرد: از امرپر دماهای شبانه تمام نقاط استان به زیر صفر درجه می‌رسد و حتی در مناطق سردسیر استان شاهد ثبت دمای منفی ۱۰ درجه نیز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: میانگین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان ۶۱ میلی‌متر بوده است که شهرستان‌های بروجرد و الیگودرز  با ثبت ۹۷ و ۲۹  میلی متر بارندگی بیشترین و کمترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: میزان بارش‌های طی سامانه بارشی اخیر در مرکز استان ۶۹ میلی‌متر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از فارس با وقوع بارش‌های اخیر در استان میزان بارش در سال زراعی جدید نسبت به سال گذشته و بلند مدت به ترتیب ۶ و ۱۵ درصد کاهش داشته است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.