تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
19

رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی (سحر) در لرستان: رئیسی عملگراست و حضورش همواره موجب تحول بوده است

  • کد خبر : 121529
  • 19 خرداد 1400 - 12:29

به گزارش پایگاه خبری میرملاس ، حجت الله کلانتری رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در استان، عصر امروز در نشست با خبرنگاران، به نقش موثر رسانه ها در آگاهی بخشی و بصیرت مردم و مخصوصا در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت : نقش رسانه ها از نقش احزاب هم پررنگ تر است […]

به گزارش پایگاه خبری میرملاس ، حجت الله کلانتری رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در استان، عصر امروز در نشست با خبرنگاران، به نقش موثر رسانه ها در آگاهی بخشی و بصیرت مردم و مخصوصا در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت : نقش رسانه ها از نقش احزاب هم پررنگ تر است حضور احزاب، بصورت فصلی است ولی حضور رسانه ها همیشگی و شبانه روزی است.

وی اصل اساسی در یک نظام سیاسی را مشارکت مردم عنوان کرد و با اشاره به اینکه مشارکت مردم پشتوانه نظام سیاسی است،افزود: در نظام اسلامی ما هم که مردم سالار است، مشارکت حداکثری مردم مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

کلانتری به بیان دلایل اهمیت سیزدهمین انتخابات مخصوصا در این برهه از زمان پرداخت و اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ ، اولین انتخابات بعد از چهل سالگی انقلاب است، درست در زمانی که مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین نموده اند.

رئیس ستاد مرکزی سحر در لرستان، انتظار مردم از دولت با توجه به مشکلات انباشت شده ی کنونی را دیگر علت پراهمیت بودن انتخابات عنوان و تصریح کرد: اگر دولتی قوی و کارآمد روی کار بیاید می تواند با ریل گذاری مناسب، تحولی عظیم بوجود بیاورد که در نهایت منجر به رضایت مردم شود.

وی به تشکیل ستادهای حامیان حجت الاسلام رئیسی حتی تا سطح روستاها با کمک افراد ذی نفوذ و مقامات محلی اشاره کرد و اظهار داشت: در فضای مجازی، پایگاهها، مساجد و… نیز کار تبلیغات صورت گرفته و در حال انجام است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.