تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید ناصر طاعتی

  • کد خبر : 121546
  • 23 اسفند 1399 - 14:03

شهید ناصر طاعتی، یکم آذر ۱۳۴۴، در روستای چاپلق از توابع شهرستان ازنا به دنیا آمد.. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سیزدهم تیر ۱۳۶۳، در پاسگاه زید عراق براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان زادگاهش واقع است. 🌹🌹فرازهایی از وصیت‌نامه شهید ناصر طاعتی🌹🌹 بسم الله الرحمن الرحیم (گمان نکنید آن‌هایی […]

شهید ناصر طاعتی، یکم آذر ۱۳۴۴، در روستای چاپلق از توابع شهرستان ازنا به دنیا آمد.. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سیزدهم تیر ۱۳۶۳، در پاسگاه زید عراق براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان زادگاهش واقع است.
🌹🌹فرازهایی از وصیت‌نامه شهید ناصر طاعتی🌹🌹
بسم الله الرحمن الرحیم
(گمان نکنید آن‌هایی که درراه خدا کشته‌شده‌اند مردگان‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.)
(شهادت ارثی از اولیاء و انبیاء است.)
با درود و سلام فراوان به امام امت خمینی بت‌شکن و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام و امت شهیدپرور ایران.
اینجانب ناصر طاعتی با توکل به حضرت باری‌تعالی، وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم و امیدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام و مسلمین کرده باشم و بازهم امیدوارم که با شهادتم درخت خون‌بار اسلام را آبیاری کرده باشم.
با امید پیام‌هایی به شرح زیر دارم که امیدوارم به آن توجه نمایید. ای امت حزب‌الله و همیشه درصحنه، همان‌طوری که تا حالا از امام پشتیانی کرده‌اید یار همیشگی ایشان باشید.
امام این پیر جماران را تنها نگذارید، گوش‌به‌فرمان اوباشید و از شما عاجزانه درخواست دارم که ادامه‌دهنده راه من باشید و فوج فوج به جبهه هجوم‌آورید و کار صدام و جنگ تحمیلی‌اش را یکسره کنید.
از کسانی که می‌خواهند راه من را ادامه دهند می‌خواهم که به جبهه‌های حق علیه باطل بیایند و مشغول مبارزه شوند. و دشمنان اصلی تمام شهیدان را نیست و نابود کنند.
و مادر جان من از شما می‌خواهم اگر در دوران جوانی یا وقتی‌که بزرگ شدم، شمارا ناراحت کردم و یا شمارا اذیت کردم از شما می‌خواهم که من را حلال کنید.
و اما مادر و پدر برای من ناراحت نباشید که شهید شدم بلکه افتخار کنید که فرزندتان را درراه حق فرستاده‌اید. درود بر شما باد و ای مادران و پدران که فرزندانتان را درراه حق فرستادید، وصیت آخرم این است که‌ای امت حزب‌الله امام را تنها نگذارید که آن‌یک رهبر است. و ای امت حزب ا…درراه اسلام گام بردارید که همیشه پیروز می‌شوید و اگر شهید شدم بر روی قبر من از هرگونه تجملات خودداری کنید و از شما می‌خواهم که من را در روستای خودمان دفن کنید .

#سبک زندگیمان را همانند شهدا کنیم
#کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهیداستان لرستان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.